Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 360 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04379924 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Залевська Валентина Олександрівна |
| Телефон: | +380486121043 |
| E-mail: | selychna5@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67900, Україна, Одеська область,смт Окни, вул. Незалежності, 2 |
1 |
Керуючись п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель…» від 12.10.2022 (зі змінами), повідомляємо: Під час розгляду Тендерної пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «Юрський горизонт» (ЄДРПОУ: 35727474) (надалі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у власній ТП та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією (надалі – ТД), в зв’язку з чим Замовник розміщує у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Додатком 5 до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 3 Додатку №5 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції вимагається надати: Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Або довідку у довільній формі про те, що такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню та (або) отримання дозволу. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.