| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А2678 |
| ЄДРПОУ: | 08477090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Загорійчук Діана Володимирівна |
| Телефон: | +380322673571 |
| E-mail: | a2678@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79025, Україна, Львівська область,Львів, Левандівська, 5 |
3 |
Шановний учасник! На виконання п. 6 Додатку № 3 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі: Папір 360 OFFICE А4 80 г/м2 за кодом ДК 021:2015: «30197630-1 - Папір для друку» інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. Під час розгляду інформації та документів, поданих Учасником ТОВ «Захід Пром Постач» встановлено, що учасником в складі пропозиції не подано копію сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. Керуючись п. 8 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 1275 від 11.11.2022 р., на виконання п. 6 Додатку № 3 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі: Папір 360 OFFICE А4 80 г/м2 за кодом ДК 021:2015: «30197630-1 - Папір для друку» просимо Вас усунути та виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.