Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Строк надання послуг: -строк (термін) надання послуг з ремонту технічних засобів охорони на одному об’єкті Замовника: до 3 (трьох) календарних днів після отримання Замовлення від Замовника*, але не пізніше 30.11.2025 р.** -строк (термін) надання послуг з технічного обслуговування технічних засобів охорони на одному об’єкті Замовника: до 10 (десяти) календарних днів після отримання Замовлення від Замовника*, але не пізніше 30.11.2025 р.** *-Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **-Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 878 100 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 138 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Олександра Капітоненко |
Телефон: | +380532515489 |
E-mail: | oleksandra.kapitonen@ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1.) Учасником, на виконання вимог підпункту 1 пункту 1 підрозділу 1.1. «Кваліфікаційні критерії» розділу І. Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Довідку Відомості про досвід виконання аналогічних договорів (файл з назвою «Довідка про виконання Аналог. Долговору.pdf») не у відповідності до вимог тендерної документації, зокрема: в Довідці відсутня інформація про претензійну роботу за аналогічним договором, також в Довідці некоректно/неправильно зазначені інформація про дату договору (№11 від 28.02.2022), роль Учасника за договором (Виконавець) та предмет договору (в п.1.1. розділу 1. «Предмет договору» договору не передбачена інформація «(Технічне обслуговування системи відеоспостереження)»). 2.) Учасником, на виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2. підрозділу 1.1. розділу І Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (файл з назвою «Довідка МТБ.pdf») з інформацією, щодо наявності орендованих Складського приміщення ТОВ «Відеосервіс 2020» (п.42) та Офісного приміщення ТОВ «Відеосервіс 2020» (п.43). При цьому, всупереч вимог підпункту 2 пункту 2 підрозділу 1.1. розділу І Додатку № 1 до тендерної документації в складі пропозиції Учасника відсутні документи (договори оренди та/або договори надання послуг, тощо), що підтверджують право користування даними орендованими приміщеннями. Також, вказана Довідка містить інформацію щодо наявності орендованого автомобіля Шевроле Круз (марка CHEVROLET модель CRUZE). Згідно п.4 наданого в складі тендерної пропозиції Договору найму (оренди) транспортного засобу від 07.02.2020р. (файл з назвою «договір оренди авто.pdf»),- «Договір оренди (найму) вступає в силу з моменту його нотаріального посвідчення та діє протягом трьох років до сьомого лютого 2023 року.», даним договором передбачена можливість його продовження на тих же умовах на невизначений термін, до його розірвання сторонами. При цьому, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація (довідка, лист, тощо), що підтверджує продовження терміну дії Договору найму (оренди) транспортного засобу від 07.02.2020р. Крім того, зазначена Довідка містить інформацію про наявність драбин «Драбина 4*4 трансформер Kraus» (п.4) та «Драбина алюмінієва 3*9 Світязь» (п.5), з метою підтвердження відповідності мінімальним вимогам замовника щодо наявності «драбини довжиною не менше 8 м.- не менше 1од.» дана інформація потребує уточнення (не зазначена довжина драбини). 3.) Учасником, на виконання вимог підпункту 1. пункту 1. підрозділу 1.2. розділу І Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Лист щодо повноважень посадових осіб (файл з назвою «Лист уповноваженої особи.pdf») не у відповідності до форми, встановленої в Додатку № 1.1. до тендерної документації, а саме: у верхньому правому куті відсутня інформація щодо адресата (Уповноваженій особі АТ «Укргазвидобування»). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.) Вимога пп.1. п.1. підрозд. 1.1. розд. І Додатку № 1 до тендерної документації. 2.) Вимога пп.2.1 та пп.2 п.2. підрозд. 1.1. розд. І Додатку № 1 до тендерної документації. 3.) Вимога пп.1. п.1. підрозд. 1.2. розд. І Додатку № 1 до тендерної документації, Додатку №1.1. до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.) Учаснику необхідно надати оновлену Довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника/посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення, номер, дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець); *Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг/ виконання робіт з монтажу та/або ремонту та/або налагоджуванню та/або технічному обслуговуванню технічних засобів охорони (систем відеоспостереження та/або, турнікетів). 2.) Учаснику необхідно надати: - у разі оренди /залучення субпідрядника/співвиконавця, надати скан–копію документу(-ів) (з оригіналу або з копії), що підтверджують право користування обладнанням та МТБ, які будуть використані для виконання обов’язків по договору згідно п.1, за договорами оренди та/або договорами надання послуг, тощо, щодо офісного та складського приміщення ТОВ «Відеосервіс 2020». - інформацію (довідку, лист або тощо), що підтверджує продовження терміну дії Договору найму (оренди) транспортного засобу автомобіля марки CHEVROLET моделі CRUZE від 07.02.2020р. - оновлену Довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції із зазначенням обладнання та МТБ Учасника, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - вантажно-пасажирський автомобіль для перевезення обладнання/ устаткування/ запчастин /витратних матеріалів – не менше 1 од.; -автоматичний апарат для зварювання оптичних волокон -не менше 1 од.; - драбина довжиною не менше 8 м.- не менше 1од.; -обладнання для тестування працездатності кабелів (utp та оптоволокна) - не менше 1 од.; -обладнання для тестування працездатності цифрових відеокамер - не менше 1 од. 3.) Учаснику необхідно надати оновлений Лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.