Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 060 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 200,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 25575049 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександра Вашук |
| Телефон: | +380985019101 |
| E-mail: | alexandraarzdsns@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33005, Україна, Рівненська область,м.Рівне, ВУЛ. НЕБОЖИНСЬКОГО НАЗАРА БУД. 23 |
1 |
1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1 довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-х (двох)). Аналогічним вважається договір за яким Учасник постачав аналогічний за предметом закупівлі товар. 1.2. не менше 2-х копій договорів, зазначених в довідці. Аналогічні договори мають надаватись з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо до аналогічних договорів, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Також надати підтверджуючі документи стосовно оплати доровогу ( у вигляді накладних, актів приймання-передачі тощо). 2. надати довідку (складену у довільній формі) про відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеними договорами відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей. 3. Не заповнена графа "Гарантійний строк" в Додатку №1 (специфікація) Додатку 5 (проєкт договору) тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.