Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 056 481,41 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 282,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
7 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-03-17-013268-a - «Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі Запорізької гімназії №49 Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Світла, 16а».Коригування 2. Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази наданий договір оренди спецтехніки з екіпажом (водієм) від 01.04.2025 № 01-04-2025, однак відсутній акт прийому-передачі до нього. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій не зазначений державний номер орендованого транспортного засобу. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, надані документи про спеціальне навчання з охорони праці з професії маляр, строк дії яких закінчився. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, надане посвідчення Кулікова Є.М. №1647 про спеціальне навчання з охорони праці з професії слюсар-сантехнік, однак посада зазначена «штукатур». У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання акту прийому-передачі до договору оренди спецтехніки з екіпажом (водієм) від 01.04.2025 № 01-04-2025; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленого документу про спеціальне навчання з охорони праці з професії маляр; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленого документу про спеціальне навчання з охорони праці за професією слюсар-сантехнік.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій марка та модель зазначеного обладнання та транспортного засобу не відповідає наданій оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 на 31 січня 2024 р. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази не надані документи щодо підтвердження права власності та/або договір оренди та/або договір про надання послуг на зазначені у довідці обладнання: фарборозпилювач Profter AG-202-3, вібратор електричний TITAN PEV 1600-3, апарат для зварювання поліпропіленових труб Wezer PM-1-3 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід надана відповідна довідка, в якій некоректно зазначено ім’я лицювальника-плиточника та розряди працівників робітничих професій відповідно до наданих посвідчень. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не наданий розпорядчий документ, що підтверджує наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві. 5. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відсутні документи про спеціальне навчання з охорони праці з професії (відповідно до зазначених у довідці працівників робітничих професій). 6. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий договір №712 від 12.09.2023 року, проте Додаткові угоди №3 від 30.11.2023 та № 4 від 21.12.2023 надані не в повному обсязі, відсутні плани фінансування. 7. У складі тендерної пропозиції учасником наданий договір від 26.11.2024 № С-090 на вивезення сміття всупереч пункту 7 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації, яким вимагається договір на захоронення (або утилізацію) будівельних відходів. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів щодо підтвердження права власності та/або договір оренди та/або договір про надання послуг на зазначене у довідці обладнання: фарборозпилювач Profter AG-202-3, вібратор електричний TITAN PEV 1600-3, апарат для зварювання поліпропіленових труб Wezer PM-1-3 - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання розпорядчого документу, що підтверджує наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів про спеціальне навчання з охорони праці з професії (відповідно до зазначених у довідці працівників робітничих професій); - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання додаткових угод до договору №712 від 12.09.2023 року в повному обсязі; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору на захоронення (або утилізацію) будівельних відходів відповідно до пункту 7 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-03-17-013268-a - «Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі Запорізької гімназії №49 Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Світла, 16а».Коригування 2. Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-03-17-013268-a - «Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі Запорізької гімназії №49 Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Світла, 16а».Коригування 2. Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.