Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 875 080,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 74 375,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 30 000 UAH |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 41882571 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чибісова Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380662918970 |
| E-mail: | ptichka2412@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66350, Україна, Одеська область,Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
7 |
У зв’язку з необхідністю вжиття заходів для перевірки тендерної пропозиції ПП "СК-ПОДІЛЛЯ" (43108790) необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення №60 від 04.08.2025.
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Згідно підпункту 1.3.3. Розділу I «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації передбачено: «1.3.3. Якщо обладнання та устаткування не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником на все вказане у довідці обладнання, додатково подається: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на все обладнання та устаткування, надану Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання та/або устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування для виконання робіт (надання послуг)Учасником на весь строк за предметом закупівлі.» Учасником в складі тендерної пропозиції Учасником не надано листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у Договорі №1-АР/10/24 від 23.10.2024 р. (Вантажний самоскид ГАЗ марка САЗ) щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування для виконання робіт (надання послуг) Учасником на весь строк за предметом закупівлі. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.3.3. Розділу I Додатку №1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати документи, які вимагалися пп. 1.3.3. Розділу I «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.