Закупівлю оголошено - 24-02-2025, 23:28. Дата останніх змін - 24-02-2025, 23:28

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали. НК 024:2023 32172 Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань: краник трьохходовий, стерильний, одноразовий, з'єднання Luer Lock, без подовжувача.

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали. НК 024:2023 32172 Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань: краник трьохходовий, стерильний,... Державна закупівля - UA-2025-02-24-015405-a Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали. НК 024:2023 32172 Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань: краник трьохходовий, стерильний, одноразовий, з'єднання Luer Lock, без подовжувача. від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 2/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-24-015405-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-24-018422-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 23:28
по 27-02-2025, 08:00

Постачальник повинен передати Замовнику товар, який відповідає найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України. Товар повинен відповідати вимогам чинної нормативної документації стосовно даного товару, що підтверджується наданням Замовнику товаросупровідних документів на Товар, а саме: завірених копій чинних сертифікатів чи декларацій про відповідність виробів медичного призначення вимогам відповідних технічних регламентів згідно з чинним законодавством разом з додатками до них (за наявності), сертифікатів якості від виробника (за наявності), та інших документів, наявність яких передбачена чинними нормативно-правовими актами України. Термін придатності товару повинен бути не менше ніж 70% від загального терміну придатності, визначеного виробником. Постачання препаратів з меншим терміном придатності можливо за погодженням сторін. Оплата за Договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати одержання товару Покупцем.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2000
2 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:05498708 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Олексіївна Москаленко
Телефон:+380505284733
E-mail:laboratoria_10@ukr.net
Місцезнаходження:
69001, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Краник трьохходовий, стерильний, одноразовий, з'єднання Luer Lock, без подовжувача

180
пачка
69001 , Україна , Запорізька область , Запоріжжя , бул. Шевченка, 25 ,
по 22-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип пакуванняІндивідуальнеАктивна24-02-2025, 23:27
Тип з'єднанняLuer lockАктивна24-02-2025, 23:27
Кількість застосуваньОдноразовийАктивна24-02-2025, 23:27
СтерильністьТакАктивна24-02-2025, 23:27
Наявність подовжувачаНіАктивна24-02-2025, 23:27
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 23:28:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 23:27:46
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за Договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати одержання товару Покупцем.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ