Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 850 800 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 254 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 |
| ЄДРПОУ: | 33252672 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Положевець |
| Телефон: | +380324932153 |
| E-mail: | 2tgrlviv@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: "4.16. З метою документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі пропозиції надає наступну інформацію та документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом 2023 - 2025 років, із зазначенням інформації про найменування контрагента, номера та дати укладення договору(ів), предмету договору(ів), кількість поставлених одиниць товару, контактних даних замовника(ів), стан виконання договору (відсоток виконання договору). Підтвердження виконання зазначених у довідці аналогічних договорів шляхом надання: - сканованого(них) оригіналу(ів) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або - копії(й) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання - копії(й) актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). *під аналогічним договором слід розуміти договір про закупівлю кунгів та/або вкладишів в кузови для автомобілів або товару(ів), аналогічного(их) за своїм функціональним призначенням, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі, або частково (у разі, якщо термін дії договору ще не закінчився). Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформацію про вартість товару, місце та умови постачання. У разі обґрунтованого пояснення про невиконання аналогічного договору у повному обсязі (з наданням підтверджуючих документів – листів, довідок від замовника згідно такого договору), учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення та цієї документації." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНАВТОГАЗ" було надано у складі пропозиції вищезазначену довідку у файлі "Довідка про аналогічний договір.pdf", а також підтверджуючі документи, зазначені в даній довідці, проте в довідці наявна неповна інформація, яка вимагалася підпунктом 4.16 документації, а саме: відсутня інформація щодо кількості поставлених одиниць, контактних даних замовника, стан виконання договору (відсоток виконання договору). Для усунення даної невідповідності необхідно надати вищезазначену довідку, яка буде містити всю інформацію згідно вимог даного підпункту (інформацію про найменування контрагента, номер та дату укладення договору(ів), предмет договору(ів), кількість поставлених одиниць товару, контактних даних замовника(ів), стан виконання договору (відсоток виконання договору)). Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.