Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 157 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 787,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
ЄДРПОУ: | 02071211 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.hneu.edu.ua |
Контактна особа: | Олена Барановська |
Телефон: | +380577021076 |
E-mail: | deptender@hneu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 61166, Україна, Харківська область,м. Харків, проспект Науки, 9-А |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР «СТУДСЕРВІС» (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 31631511) (далі – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс»), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у порядку відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 цього розділу тендерної документації, всі документи згідно з переліком документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, викладеним у додатку 2 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати ДОВІДКУ щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів.pdf» – Форма І «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (далі – Форма І), де зазначена інформація щодо виконання учасником двох договорів, а саме: договір № 115 С від 22.02.2023 р. та договір № 24 С/Т від 29.06.2021 р. Відповідно до інформації в Формі І ціна договору № 24 С/Т від 29.06.2021 р. складає 62640,00 грн. (шістдесят дві тисячі шістсот сорок гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 10440,00 грн. (десять тисяч чотириста сорок гривень 00 копійок), однак враховуючи додаткову угоду № 1 до договору № 24 С/Т від 29.06.2021 р. сума по Договору складає 54844,80 грн., що також підтверджено інформацією з видаткових накладних (файл: «Аналогічний договор квитки.pdf») та відповідним Листом-відгуком від замовника (файл: «Лист відгук.pdf»). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.4 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» ВІДСУТНІЙ ЛИСТ-ВІДГУК від замовника за договором № 115 С від 22.02.2023 р. (Замовник – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ узвіз Куликівський, 3, Харків, 61000 код ЄДРПОУ 02010899 (057) 706-39-66 Рагуліна Вікторія Євгенівна). Тендерна пропозиція ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» містить ЛИСТ-ВІДГУК від Першого проректора Лариси Петриченко Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» від 09.02.2022 № 01-13/114 за договором № 24 С/Т від 29.06.2021р. (далі – Лист-Відгук), де зазначається номер договору та дата його укладення, предмет договору, ціна договору, посада, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним аналогічним договором, однак у Листі-Відгуку відсутня інформація ЩОДО СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, що є обов’язковим для зазначення у листі-відгуку відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 2 ТАБЛИЦІ «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НЕОБХІДНО ТАКОЖ ПОДАТИ УЧАСНИКУ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА (ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ ЗАВАНТАЖЕНІ УЧАСНИКОМ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ)» (ДАЛІ – ТАБЛИЦЯ «ІНШІ ДОКУМЕНТИ») ДОДАТКУ 4 до тендерної документації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно також подати ДОВІДКУ, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Тендерна пропозиція ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» містить Витяг № 1720304500096 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ. Однак у складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» ВІДСУТНЯ ДОВІДКА, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру відповідно до вимог пункту 2 таблиці «Інші документи» Додатку 4 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у складі своєї тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а саме: ДОВІДКУ, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру відповідно до вимог пункту 2 таблиці «Інші документи» Додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.