Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2025, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 499 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 72 497,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Сергій ІГНАТЕНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
0 |
У зв’язку з навантаженням по одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ». Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Лічильники електроенергії (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 38550000-5 Лічильники)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі: Лічильники електроенергії (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 38550000-5 Лічильники), учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.7. - 1.8. Глави 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: 1.7. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Такі скан-копії повинні бути створені шляхом сканування документів на сканері у кольоровому зображенні. Якщо учасником завантажується в електронну систему закупівель кольорова скан-копія з оригіналу документа то така скан-копія не потребує завірення учасником, якщо ж учасник завантажує чорно-білу скан-копію документа або скан-копію з ксерокопії документа (надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо), то такі документи мають бути засвідчені (кожен документ окремо), відповідно до вимог п. 1.8 цього Розділу. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог передбачених ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (окрім документів прийнятих до введення в дію даного ДСТУ) та з обов’язковим дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. 1.8. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасником у складі тендерної пропозиції надані документи у форматі pdf «Витяг ПДВ», «Паспорт 3пр gsm», «Паспорт 3пр», «Паспорт 3тр», «Керівництво МТХ 3», які не відповідають вимогам тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен опублікувати зазначений вище перелік документів відповідно вимогам щодо засвідчення документів тендерної пропозиції – пункти 1.7.-1.8. Глави 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. 2. Відповідно до пункту 10.1. Розділу 10 «Документи, які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 10.1. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1. найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2. найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3. інформація про країну походження товару, рік виготовлення товару; 4. висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. У складі тендерної пропозиції Учасника надано документ (файл «Таблиця відповідності»), в якому міститься невідповідності, що зазначені в тендерній пропозиції. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.