Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 390 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОБИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44106333 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Софія Форкош |
| Телефон: | +380636107068 |
| E-mail: | sonya.forkosh1901@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 90615, Україна, Закарпатська область,селище міського типу Великий Бичків, вул.Грушевського, будинок 16 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 3.1. частини 3 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункт 4.7. частини 4 (Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників) Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Пункт 4.11. частини 4 (Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників) Додатку 1 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності 2.1. Учасником не надано гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля (надано довідку №6268/39.3.1-2025 від 01.04.2025р.). 2.2. Учасником не надано код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. 2.3. Наданий Учасником документ CertificateFSC_EN_DONE не містить автентичного перекладу українською мовою. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. Гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля. 3.2. Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). 3.3. Учасник повинен надати автентичний переклад українською мовою Сертифікату якості FSC виданий на ім’я учасника.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 1.1. (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) частини 1 (Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 1 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності 2.1 Тендерна пропозиція Учасника не містить в повному обсязі потрібну (запитувану) інформацію та документи, а саме: - у довідці за формою Таблиці 1 інформація про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає формі Таблиці 1, яка зазначена у Додатку 1 до тендерної документації; - відсутність звіту про виконання договору; - документи, що підтверджують отримання паливної деревини за договором №40 від 29.01.2024 року містять нечіткі, нерозбірливі сторінки, а також сторінки, де наявні виправлення, не підтверджені належним чином в установленому порядку; - документи, що підтверджують отримання паливної деревини за договором №46-вто від 06.06.2024 року містять сторінки, де наявні виправлення, не підтверджені належним чином в установленому порядку; - сума (вартість) документів (видаткових накладних), що підтверджують отримання паливної деревини за договором №40 від 29.01.2024 року, не підтверджує отримання паливної деревини у повному обсязі згідно загальної вартості договору; - лист (вих. №03/01/03/115 від 24.02.2025 р.) не відповідає вимогам оформлення документів на вимогу тендерної документації згідно з пунктом 4.4 ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів»); - лист (вих. №18 від 26.02.2025 р.) не відповідає вимогам оформлення документів на вимогу тендерної документації згідно з пунктом 4.4 ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів»). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку за формою Таблиці 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу; - документи, що підтверджують отримання паливної деревини за договором, зазначеним у довідці; - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо)** із зазначенням номеру, дати та суми договору (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. * Для договорів про закупівлю у розумінні Закону та Особливостей ** Вимоги до оформлення документів (листів, довідок тощо): дотримання пункту 4.4 ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Учасник зареєстрований як платник ПДВ = 20
Учасник не зареєстрований як платник ПДВ = 0