Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 289 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 448 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
| ЄДРПОУ: | 38429746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Пирогова |
| Телефон: | +380952382018 |
| E-mail: | tender_san@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 64603, Україна, Харківська область,м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі фарба 44810000-1 Фарби за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» ( (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 1 п 6 надається : Додаток 5 “ВІДОМОСТІ про Учасника процедури закупівлі“ При перевірці документів встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Додаток 5 “ВІДОМОСТІ про Учасника процедури закупівлі“№5695-Т від 26.06.2025р ,але згідно наданих документів ,щодо права підписання тендерної пропозиції та договору встановлено невідповідність до п10. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада,ПІБ,тел) вказано Директор Коваленко Владислав Олександрович,тел.(0542) 650-621 Та п.11. Відомості про підписанта договору ( посада,ПІБ,тел) вказано Директор Коваленко Владислав Олександрович, тел.(0542) 650-621 Надано довіреність від 27.12.2024 №1612 на уповноваження право підпису тендерних документів та договорів заступника директора з маркетингу та продажу з юридичних питань Мєльнік Ольгу Вікторівну,яка підписувала документи тендерної пропозиції. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Привести у відповідність, згідно наданих документів щодо підпису п10 та п 11 Додаток 5 “ВІДОМОСТІ про Учасника процедури закупівлі“щодо підписання тендерної пропозиції та договору, 2. Згідно Додатку 1 п 7 надається : Лист-згода (згідно додатку № 6 до тендерної документації) на обробку персональних даних щодо осіб які уповноважені на підписання договору та документів тендерної пропозиції При перевірці документів встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано Додаток 6 за встановленим зразком (Подається на фірмовому бланку Учасника, у вигляді, наведеному нижче. ,згідно додатку 6) для посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі. Надано заява-згода на використання персональних даних Мєльнік О.В. ,а згідно додатку 5 підписантом вказано директора Коваленко Владислава Олександровича. На виправлення невідповідностей Учасник повинен привести у відповідність та надати у строк,визначений особливостями: Лист-згода (згідно додатку № 6 до тендерної документації) на обробку персональних даних щодо осіб які уповноважені на підписання договору та документів тендерної пропозиції Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.