Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00
Код ДК 021:2015: 44520000-1: Замки, ключі та петлі
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 166 250 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 831,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| ЄДРПОУ: | 41149437 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зіць Олексій Євгенович |
| Телефон: | 380444652095 |
| E-mail: | ZITS.O@UZ.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська область,Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості), визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно умов тендерної документації відповідальним з питань, що стосуються технічних вимог, критеріїв та укладення договору з переможцем є виробничий структурний підрозділ «Лиманська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Українська залізниця» (далі – підрозділ). Враховуючи службову записку підрозділу Замовника, який повідомив що ним виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, технічні характеристики, визначені в тендерній документації, не повною мірою відповідають фактичним потребам замовника. Після детального аналізу з’ясувалося, що необхідно внести суттєві зміни до технічних вимог, у тому числі змінити вимоги до габаритів замків. Зазначені зміни призводять до необхідності перегляду істотних умов закупівлі, що є неприпустимим в межах вже оголошеної процедури. Усунення таких порушень неможливе без повного скасування торгів і подальшого оголошення нової закупівлі з оновленими технічними характеристиками. Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, необхідно прийняти рішення про відміну Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 09-06-2025, 15:06 по 20-06-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із значною кількістю документів, що подані Учасником, які потребують детального та всебічного вивчення, виникла необхідність у продовженні терміну розгляду тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.