Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов надання послуг визначена в тендерній документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 258 216 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 16 291,08 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Лой Людмила Григорівна |
Телефон: | 380677971798 |
E-mail: | loi-lh@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Захід Авто-М" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції 1.1) не надав «Відомості про учасника» (згідно розділу VIII тендерної документації); 1.2) надав довідку про виконання аналогічного договору, де зазначив не щонайменше 2-і марки авто аналогічних Замовника 1.3) у довідці про виконання аналогічного договору учасник вказав договір №217 від 21.03.2024 з Головним управлінням Національної поліції в Закарпатській області, а в листі-відгуку зазначив договір №125 від 17.02.2023, що не є підтвердженням виконання аналогічного договору 1.4) не надав копії актів наданих послуг на щонайменше 2-і марки авто аналогічних Замовника 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункт 1.1 та п.5 Додатку № 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их)** за предметом закупівлі договору(ів) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; марок ДТЗ, що пройшли технічне обслуговування та/або ремонт контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір або сукупність договорів на технічне обслуговування та/або ремонт ДТЗ щонайменше 2-х марок аналогічних зазначеним в Переліку ДТЗ Замовника Таблиці 1 Технічної специфікації. 3.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання кожного договору згідно п.3.1.1 , із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 3.1.3. Належним підтвердженням інформації, наданої Учасником згідно п.3.1.1 цього додатку буде вважатися: - надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії акту/актів наданих послуг за договором(ами), що зазначений(і) у довідці відповідно п.1.1.1 та/або наявність інформації щодо марок ДТЗ, які пройшли технічне обслуговування та/або ремонт за договором(ами), що зазначений(і) у довідці відповідно п.3.1.1 у листі(ах) –відгуку(ах) від контрагента(ів), що надається відповідно до п. 3.1.2. 3.2) Відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.