Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 42 976,01 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 214,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Вільнянської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04526963 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vilnyanska.gromada.org.ua |
| Контактна особа: | Тилик Катерина |
| Телефон: | +380614341484 |
| E-mail: | vmr-zakupivli@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 70002, Україна, Запорізька область,місто ВІльнянськ, вул.Бочарова, 4 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Вільнянської міської ради Код ЄДРПОУ 04526963 15.04.2025 р. № 15.04.1 м. Вільнянськ Враховуючи вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та прот ягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙНС» (код ЄДРПОУ 42824966) за предметом закупівлі «Послуги доступу до мережі Інтернет», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів (72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг) (UA-2025-04-07-011647-a) замовником виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙНС» (код ЄДРПОУ 42824966) за предметом закупівлі «Послуги доступу до мережі Інтернет», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів (72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг) (UA-2025-04-07-011647-a) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради Тилик К.Г. ________________ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙНС» (код ЄДРПОУ 42824966) за предметом закупівлі «Послуги доступу до мережі Інтернет», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів (72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг) (UA-2025-04-07-011647-a) Під час розгляду замовником тендерної пропозиції АТ ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙНС» (код ЄДРПОУ 42824966) виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасником у складі пропозиції надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, який не містить підпис уповноваженої особи та печатку учасника. Абзац 15 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Витяг з реєстру платників єдиного податку, оформлений відповідно до вимог тендерної документації. 2 Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівель відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Пункт 3 Додатку 9 до Тендерної документації: Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеними у пункті 47 Особливостей (Додаток 3 до тендерної документації). Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеними у пункті 47 Особливостей (Додаток 3 до тендерної документації). Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради Тилик К.Г. ________________
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.