Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 134 168 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 341,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 9971 |
| ЄДРПОУ: | 14321661 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юхновська Інна |
| Телефон: | 380994698503 |
| E-mail: | IYUKHNOVSKA@DPSU.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник – ТОВ «ТЕРБУДВЕЙ» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було надано: копію договору №180 від 22.03.2024 р., що містить інформацію про поставку грунтовки глибокопроникної, грунтовки силікатної, копію договору №181 від 22.03.2024 р., що містить інформацію про поставку піни монтажної, за кодом ДК 021:2015 – 44830000-7- Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, що не відповідає предмету закупівлі визначеному Замовником в Оголошені про проведення закупівлі та тендерній документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №3 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: УЧАСНИКИ повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог наказу МЕРТ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 року № 708, а саме: код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 44190000-8 – Конструкційні матеріали різні. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ТЕРБУДВЕЙ» необхідно надати: оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.