Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 26136949 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://emddnipro.itmed.org |
| Контактна особа: | Сергій Шебанов |
| Телефон: | +380955708514 |
| E-mail: | shebanov.s.s24@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівлю скасовано у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Відповідно до Додатка №2 , були встановлені нечіткі критерії, що призвело до участі учасників із нерелевантним досвідом, який не відповідає предмету закупівлі. У зв’язку з цим було прийнято рішення про скасування закупівлі, перегляд та уточнення вимог, викладених у Додатку №2, а також подальше оголошення нової закупівлі із встановленням чітких критеріїв та вимог до учасників
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 07-08-2025, 14:44 по 18-08-2025, 00:00
Документи:
Протокол №26 від 10.07.2025р. «КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради», ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів UA-2025-06-24-007809-a, щодо закупівлі Сервер з ліцензійним програмним забезпеченням, ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями , шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ФОП Кутенков Іван Максимович (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку необхідністю детального аналізу та значним обсягом документів , що подано учасником виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
У межах розгляду поданих вами документів для участі у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: [UA-2025-06-24-007809-a]), Замовником отримано Ваш гарантійний лист, у якому зазначено, що Ви маєте досвід роботи з програмним забезпеченням оперативно-диспетчерської служби екстреної медичної допомоги (ПЗ ОДС 103), а також досвід із забезпечення встановлення та налаштування відповідного програмного забезпечення. Однак, на підтвердження вказаного досвіду не надано відповідних доказових матеріалів (наприклад, копій аналогічних договорів, листів-відгуків від замовників, актів виконаних робіт(послуг) видаткова накладна тощо). У зв’язку з викладеним, просимо надати належним чином оформлені документи, які підтверджують наявність у Вас відповідного досвіду виконання аналогічних договорів ,як це зазначено у Вашому гарантійному листі. Надання вищезазначеної інформації є необхідним для підтвердження відповідності та для об’єктивного розгляду Вашої пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.