Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 900 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 500,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чехівський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 02770191 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Таміла Колюка |
| Телефон: | +380473952386 |
| E-mail: | chehivkapni@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19933, Україна, Черкаська область,с. Чехівка, вул. Центральна, 1 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасник не надав у своїй тендерній пропозиції «Документи, які підтверджують, що учасник та/або його наймані працівники пройшли навчання за курсом «Застосування систем екологічного управління (СЕУ) згідно ДСТУ ІSО 14001:2015 (ІSО 14001:2015, ІDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» у діяльності з виробництва та/або реалізації та постачання лісоматеріалів. Організація, яка провела таке навчання і видала відповідний документ повинна мати сертифіковану систему управління щодо протидії корупції стосовно проведення навчань та семінарів (для підтвердження вищезазначеного Учасник має надати копію дійсного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції такої організації, який повинен бути виданий акредитованим органом з сертифікації, що має діючий атестат* акредитації від НААУ (Національне Агентство з Акредитації України) за заявленим стандартом у додатку до Атестату акредитації)»; 1.2. Учасник у своїй тендерній пропозиції не підтвердив наявність у нього повного виконання аналогічного договору постачання аналогічного товару (Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає постачання деревини дров’яної промислового використання твердих/твердолистяних та хвойних порід). Не надав стосовно вище зазначеного оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів) аналогічного товару, у якому обов’язково має бути зазначено інформацію про аналогічний договір, а також копію(-ї) договору(-ів) постачання товару за вищевказаним(-и) відгуками, завірену учасником, разом з копією(-ями) первинного(-их) документу(-ів), що підтверджує(-ють) виконання даного договору (приймання-передачу товару) (накладна/акт, тощо). (У відгуці(-ах) обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору). А також не підтвердив документально інформацію про укладення аналогічного договору у публічному доступі.; 1.3. Учасник не надав у своїй тендерній пропозиції документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією, відповідності системи управління безпекою ланцюга постачання учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно постачання/торгівлі лісоматеріалами з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі. 1.4. Учасник не надав у своїй тендерній пропозиції лист-погодження про те , що ціна Товару включає його вартість, витрати по його зберіганню на складі Постачальника, оформленню необхідної документації щодо його Поставки, транспортуванню Товару до місця Поставки та розвантаження і складування у місці Поставки; 1.5. Учасник не надав копію документів які підтверджують походження товару за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини із зазначенням номеру та дати відповідних торгів, а саме купівлі-продажу деревини дров’яної промислового використання твердолистяних та хвойних порід. Вказані вище документи мають бути строком дії не раніше кінця другого кварталу 2025 року та охоплювати обсяги продукції, що становлять не менше 25% від загальної кількості промислової твердолистяної деревини та не менше 50% від загальної кількості промислової хвойної деревини, що пропонується до постачання. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 1.9 Додатку 1 тендерної документації; 2.2. пункт 2.1 Додатку 1 тендерної документації; 2.3. пункт 2.2.1 Додатку 1 тендерної документації; 2.4. пункт 3.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.5. пункт 3.3 Додатку 1 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник повинен надати документи, які підтверджують, що учасник та/або його наймані працівники пройшли навчання за курсом «Застосування систем екологічного управління (СЕУ) згідно ДСТУ ІSО 14001:2015 (ІSО 14001:2015, ІDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» у діяльності з виробництва та/або реалізації та постачання лісоматеріалів. Організація, яка провела таке навчання і видала відповідний документ повинна мати сертифіковану систему управління щодо протидії корупції стосовно проведення навчань та семінарів (для підтвердження вищезазначеного Учасник має надати копію дійсного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції такої організації, який повинен бути виданий акредитованим органом з сертифікації, що має діючий атестат* акредитації від НААУ (Національне Агентство з Акредитації України) за заявленим стандартом у додатку до Атестату акредитації) 3.2. учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів) – постачання *аналогічного товару. Наданий(-і) учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний(-ні) договір(-и) має(-ють) бути укладений(-ні) із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення якого міститься у публічному доступі – підтвердити документально. Відсутність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів), укладеного(-них) із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), за умови наявності досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) з іншим(-и) суб’єктом(-и) (з наступним поданням у складі тендерної пропозиції в повному об’ємі визначеного цією тендерною документацією документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів), та дотримання вимог до такого документального підтвердження згідно цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів) аналогічного товару, у якому обов’язково має бути зазначено інформацію про аналогічний договір, а також копію(-ї) договору(-ів) постачання товару за вищевказаним(-и) відгуками, завірену учасником, разом з копією(-ями) первинного(-их) документу(-ів), що підтверджує(-ють) виконання даного договору (приймання-передачу товару) (накладна/акт, тощо). (У відгуці(-ах) обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає постачання деревини дров’яної промислового використання твердих/твердолистяних та хвойних порід. 3.3. учасник повинен надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією, відповідності системи управління безпекою ланцюга постачання учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно постачання/торгівлі лісоматеріалами з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі. 3.4. учасник повинен надати лист-погодження про те, що ціна Товару включає його вартість, витрати по його зберіганню на складі Постачальника, оформленню необхідної документації щодо його Поставки, транспортуванню Товару до місця Поставки та розвантаження і складування у місці Поставки. 3.5. учасник повинен надати копію документів які підтверджують походження товару за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини із зазначенням номеру та дати відповідних торгів, а саме купівлі-продажу деревини дров’яної промислового використання твердолистяних та хвойних порід. Вказані вище документи мають бути строком дії не раніше кінця другого кварталу 2025 року та охоплювати обсяги продукції, що становлять не менше 25% від загальної кількості промислової твердолистяної деревини та не менше 50% від загальної кількості промислової хвойної деревини, що пропонується до постачання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.