Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 780 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Мороз |
| Телефон: | +380980344537 |
| E-mail: | juliatenderkr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
3 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) Відповідно до розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», Учаснику необхідно надати: - копію витягу та посвідчень з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці (як мінімум одного працівника). - копію витягу та посвідчень з протоколу з перевірки знань питань електробезпеки (як мінімум одного працівника). Учасник повинен надати копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки зазначених працівників або трудові договори про залучення вказаних працівників до виконання послуг або накази про прийняття їх на роботу. Зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання послуг та її контактний телефон. Учасником, на підтвердження розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації, не надано вищезазначені документи. 2) А також, надати в сканованому вигляді всі оригінали документів поданих Учасником до цієї закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.