| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 56 134,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 280,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А 1108 |
| ЄДРПОУ: | 08113287 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хомин Мар'яна Андріївна |
| Телефон: | +380978522332 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,місто, |
3 |
Замовником при проведенні спрощеної закупівлі, у п.1.1 Загальних вимог Додатку 1 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: " Товар повинен бути виготовлений не раніше 2023 року, про що учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист. У відповідь на дану вимогу Учасник не надав дану інформацію, чим не виконав вимогу Замовника. Також у п. 1.3. Загальних вимог Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі, Замовником вимагалася: «Товар не повинен наносити шкоду довкіллю, про що надається гарантійний лист.» У відповідь на дану вимогу Учасник не надав дану інформацію, чим не виконав вимогу Замовника. Відповідно до п.8 Постанови 1275 Замовник У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Для виправлення даної помилки впродовж 24 годин Учаснику необхідно надати: Гарантійний лист, про те що запропонований товар виготовлений не раніше 2023 року, та Гарантійний лист, про те що товар не наносить шкоди довкіллю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.