Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 383 277 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 916,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СОЛОНИЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "ЗДОРОВ'Я+" ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ" |
| ЄДРПОУ: | 44258844 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://knp-zdorovya-d7ac60.ingress-baronn.ewp.live |
| Контактна особа: | Юрій Титаренко |
| Телефон: | +380576373201 |
| E-mail: | mc.zdoroviaplus@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 62370, Україна, Харківська область,селище Солоницівка, вул. Енергетична, буд. 4 В |
3 |
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1)Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з предмету закупівлі (надалі Довідка), а також аналогічний договір. В довідці зазначений номер договору, в самому договорі номер не зазначений. Також в довідці не повністю зазначений предмет договору. Учасник також надав документ підтверджуючий виконання аналогічного договору, а саме видаткову накладну №01/07 VD від 07.07.2025 р., в якій не зазначено, що ця видаткова накладна стосується виконання аналогічного договору який надав учасник у складі своєї пропозиції. 2) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав лист згоду на обробку персональних даних, форма якого не відповідає формі документу який вимагає Замовник в складі своєї тендерної документації. 3) Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку у довільній формі відповідно до п.9 Додатку 7 тендерної документації Замовника, в якій не повністю зазначені всі ті вимоги які вимагає Замовник в п.9 Додатку 7 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації, 2) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 5 до тендерної документації, 3) невідповідність вимогам, визначеним у п.9 Додатку 7 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів/інформації на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі (UA-2025-07-09-007900-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ФОП "СМОЛІНА ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА" (1945516086) буде відхилена у відповідності до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.