Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. _Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). _Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. _ Мова тендерної пропозиції учасника – українська (детально зазначено у п.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації). _Інша інформація зазначена у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 648 738,39 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 243,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Захарченко А. Л. |
| Телефон: | 0322263997 |
| E-mail: | tender@railway.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «БІТІЕС-ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: ДК 021:2015 –50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт компресорів) Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» /далі — Особливості/, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471), зі змінами замовником вимагається усунути учасником невідповідності в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: ____ 1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час вивчення документів тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, було встановлено, що наданий учасником Договір №1918 від 23.09.2020 не підтверджує відповідного досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: виконання ремонту компресора (компресорів), оскільки умовами вказаного договору передбачено виконання робіт з технічного обслуговування повітродувок. ____ 2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 5 «Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників, установленому критерію» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2) розділ І. «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)» ДОДАТКУ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. _____3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): надати аналогічний за предметом закупівлі договір, умовами якого є виконання ремонту компресора (компресорів), та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання учасником договору (акт(и) наданих послуг (виконаних робіт)), а також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником такого договору. Звертаємо увагу, що аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Достатнім буде вважатися надання підтверджуючих документів щодо одного договору у спосіб, встановлений у розділі І. ДОДАТКУ 1 тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.