Закупівлю оголошено - 22-01-2025, 15:32. Дата останніх змін - 27-03-2025, 10:42

за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі)

за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі ... Державна закупівля - UA-2025-01-22-014877-a за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська від замовника Шегинівська сільська рада Яворівського району Львівської області від 1/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-22-014877-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-22-017466-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 15:32
по 15-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 15:32
по 18-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-02-2025, 11:22
по 18-02-2025, 11:45

Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00

Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2200000
2 200 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:22 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Шегинівська сільська рада Яворівського району Львівської області
ЄДРПОУ:04371928 Досьє YouControl
Сайт:https://shegynivska-gromada.gov.ua
Контактна особа:Любов Кривейко
Телефон:+380679850311
E-mail:lyubagladka@ukr.net
Місцезнаходження:
81321, Україна, Львівська область,Яворівський р-н, с. Шегині, вул.Героїв України, будинок 184
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
за кодом CPV за ДК 021:2015- 7 ...
2 200 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-02-2025, 11:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі

1
послуга
Україна 81321,Україна Львівська область , Яворівський район, с. Шегині вулиця Героїв України, будинок 184
по 30-08-2025
71350000-6
Науково-технічні послуги в галузі інженерії


+-
Документи
Тип документа: Критерії прийнятності
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
    Критерії прийнятності
    публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:10
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:11
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
            Проект договору
            публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:11
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
                Інший
                публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                Інший
                публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                Інший
                публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:03
                Інший
                публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:12
                Інший
                публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:13
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:09
                      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                      +-
                      Пропозиції

                      Кваліфікація Учасників

                      Інформація про Переможця
                      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                      Рішення підписано
                      Ім'я:
                      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТР"   Досьє YouControl
                      Строк розгляду пропозиції:
                      з 25-02-2025 по 05-03-2025
                      Статус:
                      учасник виграв закупівлю
                      Контактна інформація:
                      Україна, , , , , Костельна Ольга
                      Остаточна пропозиція:
                      1 870 000 UAH, з ПДВ
                      Первинна пропозиція:
                      1 870 000 UAH, з ПДВ
                      Документи пропозиції:
                      Документи рішення:
                      Дата акцепта:
                      17-03-2025, 11:38
                      Період подачі оскарження:
                      по 23-03-2025, 00:00

                      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                      Дата публікації: 27-02-25, 12:21:35
                      24

                      Добрий день шановний Учаснику! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСТР», на закупівлю за кодом CPV згідно ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі) було виявлено невідповідності в наданій інформації, та документах. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСТР» надана довідка, складена учасником у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у якій відсутня інформація контактних даних замовника. 2. Не надано інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення). 3. Не надано сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. 4. Не надано довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку/ів, що містить актуальну інформацію та довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку/ах та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами у вигляді сканованих оригіналів, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа, тощо. Вищезазначені довідки мають бути надані щодо всіх відкритих в Учасника рахунків. 5. Надано наказ про затвердження Інструкції щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкція щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях із зазначенням нечинної дати документа, на момент подання тендерної пропозиції учасника. 6. Надано довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Проте є невідповідність між інформацією зазначеній в довідці та підтверджуючими документами. 7. Не надано завірені належним чином копії документів про вищу освіту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 3.1 пункт 3 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням: інформації про замовника, його контактних даних, номера та дати укладення договору, предмету договору, стану виконання. 2. Підпункт 1.3 пункт 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання підтвердження інформації стосовно наявності технологій (програмного забезпечення), зазначених в наданій довідці, учасник повинен надати інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення). 3. Підпункт 5.5 пункт 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання сертифікатів, які видані органом з сертифікації, а саме сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. 4. Підпункт 5.4 пункт 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку/ів, що містить актуальну інформацію та довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку/ах та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами у вигляді сканованих оригіналів, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа, тощо. Вищезазначені довідки мають бути надані щодо всіх відкритих в Учасника рахунків. 5. Підпункт 5.7 пункт 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання наказу про затвердження Інструкції щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкції щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях. 6. Підпункт 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 7. Підпункт 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання на кожну особу зазначену в наданій довідці оригінали або завірені належним чином копії документів про вищу освіту. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням: інформації про замовника, його контактних даних, номера та дати укладення договору, предмету договору, стану виконання. 2. Надати інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення). 3. Надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. 4. Надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку/ів, що містить актуальну інформацію та довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку/ах та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами у вигляді сканованих оригіналів, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа, тощо. Вищезазначені довідки мають бути надані щодо всіх відкритих в Учасника рахунків. 5. Надати наказ про затвердження Інструкції щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкцію щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях. 6. Надати довідку складену учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 7. Надати завірені належним чином копії документів про вищу освіту. Відповідно до пункту 40 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

                      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-02-25, 12:21:35
                      Договір
                      Договір опубліковано
                      Системний номер договору:
                      UA-2025-01-22-014877-a-c1
                      Номер договору:
                      57/2025
                      Дата підписання договору:
                      27-03-2025, 10:40
                      Строк дії договору:
                      з 27-03-2025 по 31-12-2025
                      1 870 000 UAH
                      Ціна договору
                      1 870 000 UAH
                      Ціна договору без ПДВ
                      Інформація про Учасника
                      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
                      Рішення підписано
                      Ім'я:
                      ТОВ "ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ"   Досьє YouControl
                      Строк розгляду пропозиції:
                      з 18-02-2025 по 26-02-2025
                      Статус:
                      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
                      Причина дискваліфікації:
                      Контактна інформація:
                      Україна, Львівська область, місто львів, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 73, 79015, Іван Ірза
                      Остаточна пропозиція:
                      1 800 000 UAH, з ПДВ
                      Первинна пропозиція:
                      1 800 000 UAH, з ПДВ
                      Документи пропозиції:
                      Документи рішення:
                      Період подачі оскарження:
                      по 03-03-2025, 00:00

                      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                      Дата публікації: 19-02-25, 16:15:15
                      24

                      Добрий день шановний Учаснику! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ», на закупівлю за кодом CPV згідно ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі) було виявлено невідповідності в наданій інформації, та документах. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ» відсутній відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації. 2. Не надано оригіналів сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА, які будуть використовуватись при наданні послуг. 3. Не надано оригіналів сертифікатів на не менше одного працівника, вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis. 4. Не надано оригінал або завірену належним чином копію наказу про затвердження штатного розпису учасника та оригінал або завірену належним чином копію штатного розпису учасника. 5. Не надано відсканований оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) кожного працівника учасника, зазначеного в довідці за п.2.1, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з питань охорони праці (закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку), цивільного захисту, видані відповідною уповноваженою організацією/установою, що є чинними на момент подачі. 6. Не надано сертифікати, які видані органом з сертифікації: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України, що буде підтверджено наданням у складі пропозиції відповідного атестату про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації. 7. Не надано договір страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору. 8. Не надано оригіналів сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА від виробника БПЛА, які будуть використовується при наданні послуг. 9. Не надано довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем; - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення; - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів; - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 10. Не надано підтвердження інформації стосовно наявності всього обладнання та матеріально-технічної бази зазначених в наданій довідці, а саме не надані чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі. 11. Не надано чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймачі для не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 3.4 пункт 3 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання відгуку щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації. 2. Підпункт 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: П.І.Б., посади, освіти, інформації про відносини (штатний працівник/згідно договору цивільно-правового характеру, тощо). Обов’язковий, мінімальний перелік працівників: - працівник (спеціаліст), який отримав кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста у паперовій або електронній формі (надати у складі тендерної пропозиції), що підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи відповідального за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, за основним місцем роботи в Учасника; - інженер-геоінформатик, що підтверджується відповідним дипломом у складі тендерної пропозиції; - не менше одного працівника, вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis, що підтверджується відповідним сертифікатом; - спеціаліст(-и) (одного або декілька), що пройшли (пройшов) курс навчання з керування БПЛА та отримали (отримав) відповідні сертифікати від виробника БПЛА, які будуть використовується при наданні послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії оригіналів сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА. 3. Підпункт 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає на кожну особу зазначену в наданій довідці: - оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують можливість використання праці відповідних працівників учасником (субпідрядником/співвиконавцем), а саме копії витягів з трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу на підприємство учасника) та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або цивільно-правових угод та/або договорів про надання послуг з спеціалістами, що будуть задіяні учасником (субпідрядником/співвиконавцем) під час виконання договору; - оригінали або завірені належним чином копії документів про вищу освіту; - оригінали або завірені належним чином копії кваліфікаційних сертифікатів (у тому числі інженерів-геодезистів) та свідоцтв про підвищення кваліфікації (за наявності); - оригінал або завірену належним чином копію наказу про затвердження штатного розпису учасника та оригінал або завірену належним чином копію штатного розпису учасника. 4. Підпункт 2.3 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання відсканованого оригіналу протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) кожного працівника учасника, зазначеного в довідці за п.2.1, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з питань охорони праці (закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку), цивільного захисту, видані відповідною уповноваженою організацією/установою, що є чинними на момент подачі. 5. Підпункт 5.5 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання сертифікатів, які видані органом з сертифікації: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України, що буде підтверджено наданням у складі пропозиції відповідного атестату про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації. 6. Підпункт 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання договору страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору. 7. Підпункт 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: П.І.Б., посади, освіти, інформації про відносини (штатний працівник/згідно договору цивільно-правового характеру, тощо). Обов’язковий, мінімальний перелік працівників: - працівник (спеціаліст), який отримав кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста у паперовій або електронній формі (надати у складі тендерної пропозиції), що підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи відповідального за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, за основним місцем роботи в Учасника; - інженер-геоінформатик, що підтверджується відповідним дипломом у складі тендерної пропозиції; - не менше одного працівника, вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis, що підтверджується відповідним сертифікатом; - спеціаліст(-и) (одного або декілька), що пройшли (пройшов) курс навчання з керування БПЛА та отримали (отримав) відповідні сертифікати від виробника БПЛА, які будуть використовується при наданні послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії оригіналів сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА. 8. Підпункт 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); -широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 9. Підпункт 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в наданій довідці, учасник має надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі. 10. Підпункт 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; -відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації. 2. Надати оригінали сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА, які будуть використовуватись при наданні послуг. 3. Надати оригінали сертифікатів на не менше одного працівника, з вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis. 4. Надати оригінал або завірену належним чином копію наказу про затвердження штатного розпису учасника та оригінал або завірену належним чином копію штатного розпису учасника. 5. Надати відсканований оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) кожного працівника учасника, зазначеного в довідці за п.2.1, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з питань охорони праці (закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку), цивільного захисту, видані відповідною уповноваженою організацією/установою, що є чинними на момент подачі. 6. Надати сертифікати, які видані органом з сертифікації: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України, що буде підтверджено наданням у складі пропозиції відповідного атестату про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації. 7. Надати договір страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору. 8. Надати оригінали сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА від виробника БПЛА, які будуть використовується при наданні послуг. 9. Надати довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем; - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення; - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів; - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; -відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 10. Надати підтвердження інформації стосовно наявності всього обладнання та матеріально-технічної бази зазначених в наданій довідці, а саме надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі. 11. Надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймачі для не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем. Відповідно до пункту 40 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

                      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-02-25, 16:15:15

                      Пропозиції Учасників

                      Пропозицію подав:
                      ТОВ "ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ"   Досьє YouControl
                      Остаточна пропозиція:
                      1 800 000 UAH, з ПДВ
                      Первинна пропозиція:
                      1 800 000 UAH, з ПДВ
                      Інформація про субпідрядника:
                      -
                      Підпис:
                      підписано
                      Дата та час подання пропозиції:
                      13-02-2025, 10:15:47
                      Документи:
                      Тип документа:
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Резидентом підтверджується, що
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Підтверджується, що
                      Мова тендерної пропозиції: Українська
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Підтверджується, що
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

                      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                      Пропозицію подав:
                      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТР"   Досьє YouControl
                      Остаточна пропозиція:
                      1 870 000 UAH, з ПДВ
                      Первинна пропозиція:
                      1 870 000 UAH, з ПДВ
                      Інформація про субпідрядника:
                      -
                      Підпис:
                      підписано
                      Дата та час подання пропозиції:
                      17-02-2025, 20:16:17
                      Документи:
                      Тип документа:
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Доказ:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Доказ:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Резидентом підтверджується, що
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Підтверджується, що
                      Мова тендерної пропозиції: Українська
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Підтверджується, що
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

                      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                      + -
                      Документи тендеру
                      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено22-01-2025, 15:35:16
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено28-01-2025, 17:01:25
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:15:44
                          Тип документа: Критерії прийнятності
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Критерії прийнятності
                            публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
                            Критерії прийнятності
                            публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                            Критерії прийнятності
                            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:08
                              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                                Файл
                                Тип
                                Приватність
                                Стан
                                Дата та час
                                Дії
                                Технічний опис предмету закупівлі
                                публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
                                Технічний опис предмету закупівлі
                                публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                                Технічний опис предмету закупівлі
                                публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:04
                                  Тип документа: Проект договору
                                    Файл
                                    Тип
                                    Приватність
                                    Стан
                                    Дата та час
                                    Дії
                                    Проект договору
                                    публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
                                    Проект договору
                                    публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                                    Проект договору
                                    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:05
                                      Інші
                                        Файл
                                        Тип
                                        Приватність
                                        Стан
                                        Дата та час
                                        Дії
                                        Інший
                                        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
                                        Інший
                                        публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                                        Інший
                                        публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                                        Інший
                                        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:03
                                        Інший
                                        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:07
                                        Інший
                                        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:06
                                          Тип документа: Тендерна документація
                                            Файл
                                            Тип
                                            Приватність
                                            Стан
                                            Дата та час
                                            Дії
                                            Тендерна документація
                                            публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 15:33:04
                                            Тендерна документація
                                            публічний Видалено28-01-2025, 16:59:58
                                            Тендерна документація
                                            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 10:09:06
                                              Електронні тендерні вимоги
                                              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                                              Застосовується до:
                                              Учасника процедури
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Підтверджується, що
                                              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              2. Порушення справи про банкрутство
                                              Застосовується до:
                                              Переможця тендеру
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Підтверджується, що
                                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              3. Вчинення економічних правопорушень
                                              Застосовується до:
                                              Учасника процедури
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Підтверджується, що
                                              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                                              Застосовується до:
                                              Учасника процедури
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Резидентом підтверджується, що
                                              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Нерезидентом підтверджується, що
                                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                                              Застосовується до:
                                              Переможця тендеру
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Юридичною особою підтверджується, що
                                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              Фізичною особою підтверджується, що
                                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              6. Вчинення кримінальних правопорушень
                                              Застосовується до:
                                              Переможця тендеру
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Юридичною особою підтверджується, що
                                              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              Фізичною особою підтверджується, що
                                              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              7. Вчинення корупційних правопорушень
                                              Застосовується до:
                                              Переможця тендеру
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Юридичною особою підтверджується, що
                                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              Фізичною особою підтверджується, що
                                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                                              Застосовується до:
                                              Учасника процедури
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                                              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                                              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                                              Застосовується до:
                                              Замовника
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Підтверджується, що
                                              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                                              Застосовується до:
                                              Замовника
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Підтверджується, що
                                              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              11. Наявність антикорупційної програми
                                              Застосовується до:
                                              Учасника процедури
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Резидентом підтверджується, що
                                              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                                              Статус: Архівована
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Дата архівування:
                                              Нерезидентом підтверджується, що
                                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                                              Статус: Архівована
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Дата архівування:
                                              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                                              Застосовується до:
                                              Учасника процедури
                                              Стосується:
                                              Закупівлі
                                              Законодавство:
                                              Підтверджується, що
                                              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                                              Застосовується до:
                                              Учасника процедури
                                              Стосується:
                                              Лоту за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі)
                                              Законодавство:
                                              Підтверджується, що
                                              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                                              Статус: Активна
                                              Дата створення: 22-01-2025, 15:33:00
                                              Способи підтвердження:
                                              Документ
                                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ