Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 131 040 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 655,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04059958 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валерія Огарко |
| Телефон: | +380955918167 |
| E-mail: | ogarkovaleriya@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Незалежності (Ушакова), 37 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої Фізичною особою-підприємцем Немчиним Денисом Вікторовичем закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж (Послуги з обслуговування локально-обчислювальної мережі, комунікаційного обладнання Starlink), уповноваженою особою встановлено наступну невідповідність умовам тендерної документації: - відповідно до умов додатку 2 до тендерної документації, з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати копію аналогічного(их) договору(ів), завірену власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору(ів), які є його(їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його(їх) виконання (актів наданих послуг). Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі цих торгів. На виконання вищезазначеної умови, учасником закупівлі надано у складі тендерної пропозиції Договір від 30 квітня 2024 року № 2. В порушення умов додатку 2 до тендерної документації, учасником не надано у складі тендерної пропозиції документів, які свідчать про виконання наданого договору (актів наданих послуг). З метою усунення виявленої невідповідності, керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо виправити вищезазначені невідповідності. З огляду на вищезазначене, Замовник висуває вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.