Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 713 631,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 568,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СВАЛЯВСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04053884 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://svalyavska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Лоскоріх |
| Телефон: | +380504963835 |
| E-mail: | loskorigoksana@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89300, Україна, Закарпатська область,м. Свалява, пл. Головна, 1 |
3 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з необхідністю, більш детального розгляду документів, наданих в складі тендерної пропозиції Учасника, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель , зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно вимог п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації, «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід** Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)»; На виконання даної вимоги: • учасником надана «Довiдка про наявнiсть працівникiв вiдповiдної квалiфiкації, якi мають необхiдні знання та досвiд» від 10.04.2025, яка містить інформацію про працівника: Данієлян Овік Тигранович, що не відповідає інформації, яка міститься в наказі №9-к від 03.09.2018р.(в частині ПІБ) та даним паспорта Данієлян Овік Тігранович ; • Павловський Іван Іванович, що не відповідає інформації яка міститься в наказі №43 від 03.04.2023 р. (в частині посади); • Учасник завантажив файл під назвою «Повноваження щодо підпису.pdf», однак наказ №1 від 28.04.1993р. «Про призначення директора підприємства» також не відповідає даним паспорта, так як даним наказом директором призначено Даніеляна Овіка Тиграновича, відповідно виявлено зазначену невідповідніть і в частині вказані у «Засновник підприємства»; • Учасник завантажив файл під назвою «Повноваження щодо підпису.pdf», у даному файлі виявлено також розбіжність у Картці фізичної особи платника податків від 16.11.2005р., де ПІБ особи вказано: Даніелян Овік Тігранович, що також підлягає приведенню у відповідність до даних паспорта 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести у відповідність до даних паспорта та надати з виправленням Довiдку про наявнiсть працівникiв вiдповiдної квалiфiкації, якi мають необхiдні знання та досвiд, Картку фізичної особи платника податків, наказ «Про призначення директора підприємства» 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнень, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.