Строк поставки товару: до 31.12.2025 року. На момент поставки строк придатності продукції повинен складати не менш 80% від загального терміну придатності передбаченого виробником.Поставка здійснюється транспортом, за рахунок Постачальника (поставка товару може здійснюватися партіями, в залежності від заявки замовника).Постачальник повинен дотримуватись назви (специфікації) товару, згідно додатку №1 договору. Поставка товару здійснюється на підставі заявки Замовника, автотранспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 год. до 15.00 год. Обсяг поставки узгоджується із Замовником телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб. Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару Замовнику, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та/або сертифікат якості на поставлений Товар., товар повинен бути у відповідній упаковці, у відповідності з накладною. При поставці товару повинен зберігатись температурний режим
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 334 005 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальний заклад освіти «Спеціальна школа № 10» Дніпропетровської обласної ради» |
ЄДРПОУ: | 21929243 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Таміла Шуліка |
Телефон: | +380563757340 |
E-mail: | deafschool.dp@meta.ua |
Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Філософська, будинок 29 |
0 |