Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Детальна інформація у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 93 240 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 466,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Скробач О. М. |
| Телефон: | 0322263022 |
| E-mail: | tender@railway.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ДП «Львівстандартметрологія» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. перелік виявлених невідповідностей: Надані учасником до Договору № ЛМ24-04801-30 від 10.09.2024 акти надання послуг не у повній мірі підтверджують фактичне виконання такого договору, оскільки, відповідно до наданого листа – відгуку комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Клінічний центр дитячої медицини» від 31.01.2025 № 174, вищезазначений договір виконано в повному обсязі. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; п.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додати до договору № ЛМ24-04801-30 від 10.09.2024 документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору - акт(и) наданих послуг. Або надати інший аналогічний за предметом закупівлі договір та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору (акт(и) наданих послуг), а також надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання учасником цього договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, або на послуги з проведення повірки засобів вимірювальної техніки. (Примітки:Аналогічний за предметом закупівлі договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника; Достатнім буде вважатися надання підтверджуючих документів щодо одного договору у спосіб, встановлений у тендерній документації.) Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.