Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 987 355 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євген Сорочинський |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | e.sorochynsky@patrol.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією учасника ФОП МУРАВЙОВА ІННА ВІКТОРІВНА: 1. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для підтвердження інформації учасник завантажив копії цивільно-правових угод (договорів) проте на штатного робітника -Надененко Олександра Владиславовича не надані скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин між учасником та працівником, що вказаний у довідці, а саме: або копії наказів про прийняття на роботу такого працівника, або трудовий договір, або витяги з трудової книжки із відміткою про працевлаштування працівника до учасника, що вимагалося відповідно до підпункту 3 пункту 5 «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до Документації. 2. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено наявність екскаватора який знаходяться в користуванні за договором оренди від 24 червня 2024р №2406/2, проте договір оренди діє до 31 грудня 2024 року, інформації про те, що такий договір буде продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт не надано, що вимагалося відповідно до підпункту 2 пункту 5 «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до Документації 3. Учасником не надав Інформацію про залучення чи не залучення субпідрядника (субпідрядників), що вимагалося відповідно до підпункту 3 пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації. 4. Учасником не надав скановану копію оригіналу дозволу, на проведення робіт що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсного на момент подання тендерних пропозицій, та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Головним управлінням Держпраці, що вимагалося відповідно до підпункту 4 пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, учаснику ФОП МУРАВЙОВА ІННА ВІКТОРІВНА потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - 1. На штатного робітника -Надененко Олександра Владиславовича надати скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин між учасником та працівником, що вказаний у довідці, а саме: або копії наказів про прийняття на роботу такого працівника, або трудовий договір, або витяги з трудової книжки із відміткою про працевлаштування працівника до учасника. 2. Лист про те, що договір оренди від 24 червня 2024р №2406/2 буде продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт. 3. Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору. 4. Скановану копію оригіналу дозволу, на проведення робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсного на момент подання тендерних пропозицій, та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Головним управлінням Держпраці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.