Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 080 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 800,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР НЕЗАЛЕЖНИХ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 45286495 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://srcif.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Горовенко |
| Телефон: | +380671969393 |
| E-mail: | olena2331@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,місто Київ, вулиця Сверстюка Євгена , будинок 15 |
0 |
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Виявлені невідповідності: 1. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації визначені документи та/або інформація, які повинні бути надані Учасником для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, що встановлені Замовником у складі тендерної документації, а саме: 1.1. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/надання послуг/постачання товару Учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначений номер диплома КБ№17504439, а на підтвердження зазначеної в довідці інформації надана копія диплому КВ№17504439. 1.2. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасником у складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій зазначений договір № 0123/9/1 від 03.08.2023р, тоді як відповідно до вказаного ідентифікатора закупівлі UA-2023-08-04-000051-a в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель вказаний договір №0123/_ . 2. Учасником за формою Додатку 1 до тендерної документації була подана тендерна пропозиція, в якій зазначені дві дати складання документу: на першій сторінці вказана дата «37.07.2025», а на другій сторінці вказана дата «31.07.2025р.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель наступні інформацію та документи: -уточнену інформацію щодо підтвердження наявності у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/надання послуг/постачання товару, що передбачено пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації; -уточнену інформацію щодо підтвердження наявності у Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що передбачено пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації; - уточнену інформацію в частині дати складання документу «Тендерна пропозиція»».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.