Закупівлю оголошено - 30-12-2024, 16:23. Дата останніх змін - 30-12-2024, 16:23

Горошок зелений заморожений

Горошок зелений заморожений... Державна закупівля - UA-2024-12-30-009212-a Горошок зелений заморожений від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-30-009212-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-30-010758-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 16:23
по 02-01-2025, 00:00

Замовник залишає за собою право у будь-який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів , щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції. Замовлення надаються у телефонному або електронному вигляді на 1 та 20 числа кожного поточного місяця. Обсяг та частота завозу продуктів харчування регулюються в залежності від терміну їх реалізації і повинні бути 2 рази на місяць, окремими партіями згідно заявок. Доставка товару здійснюється з 08.00 до 11.00 години, крім вихідних та святкових днів, до комори кожного навчального закладу. Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 годині до поставки товару. Товар поставляється у тарі (запакованому вигляді), яка забезпечує збереження цілісності товару під час його транспортування, вивантаження та переміщення до місця поставки та відповідає характеру товару, має відповідне маркування, зазначене на етикетці. Якість товару повинна відповідати умовам державних стандартів, що є чинними на території України для відповідної категорії товару. Вимоги до постачання: - видаткова накладна на товар надається окремо на кожен заклад в 4-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 2 примірника – бухгалтерія, 1 примірник - постачальнику), при прийомі продукти харчування повинні відповідати кількості та вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні; -транспортування продукції повинно здійснюється спеціальним автотранспортом, відповідно до вимого Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом встановлених для перевезення відповідного продукту харчування. На транспортний засіб має бути довідка про проходження санітарної обробки автомобіля; - водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи та мати при собі особову медичну книжку (копія) з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом, фартухом, рукавицями, маскою); - кожна партія продуктів харчування повинна мати супровідні документи, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам (ґатунок, категорію, вказану вагу, дату виготовлення на підприємстві, дату фасування, умови збереження, термін реалізації, номер партії) окремо на кожен заклад в 2-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія), копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством:посвідчення або декларація про якість, сертифікат на систему управління якістю; Документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинні містити чітку інформацію про товар та засвідчені мокрою печаткою виробника (за наявності); Копії документів мають бути читабельними, засвідченні печаткою Постачальника (за наявності), ПІБ та підписом уповноваженої особи, мати штамп «Згідно з оригіналом»; Залишковий термін придатності на момент постачання повинен складати не менше ніж 95% від загального терміну його зберігання, визначеного виробником даного товару Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам Договору, Замовник має право відмовитись від отримання такого товару, а Постачальник зобов’язаний забрати такий товар та впродовж 24 годин замінити його на якісний. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. На недоброякісний товар складається акт і він повертаються постачальнику. Доставка товару здійснюється до складу кожного окремого навчального закладу згідно Переліку навчальних закладів. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в складські приміщення. Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів. Адреси закладів освіти №з/п Найменування закладу Адреса закладу 1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58 2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22 3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58 5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20 6 Заозерненськагімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22000
22 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:25945998 Досьє YouControl
Сайт:https://ladosvita.vn.ua/
Контактна особа:Тетяна Захарчевна
Телефон:+380434364017
E-mail:zaharcevna1978@ukr.net
Місцезнаходження:
24321, Україна, Вінницька область,м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горошок зелений заморожений

105
кілограм
Україна , Вінницька область ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип обробкишвидка заморозкаАктивна30-12-2024, 16:22
Вид продуктугорошок зеленийАктивна30-12-2024, 16:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 16:23:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 16:22:16
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки партії Товару, після пред'явлення Постачальником видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ