Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
- «ДК 021:2015: (CPV) Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15810000-9) (Хліб цільнозерновий пшеничний)» - Номенклатура: Хліб цільнозерновий пшеничний - 15811100-7 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - ця вимога не стосується документів тендерної пропозиції, які безпосередньо не створювалися для участі у цій закупівлі та/або ті, що видані учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, якщо ті чи інші документи в оригіналі складені російською мовою (до прикладу, трудова книжка, наказ про прийняття на роботу, сертифікат тощо). - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до абзацу першого пункту першого частини 1 статті 10 Закону. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 103 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 517,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №168 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40777459 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кардаш Ольга Михайлівна |
| Телефон: | 0322546874 |
| E-mail: | zdo168.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79021, Україна, Львівська область,місто львів, вулиця КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 182 |
4 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції учасника торгів Приватне підприємство "ГАЛХЛІБОПРОДУКТ" виявлено такі невідповідності: 1. Опис невідповідностей: Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 частини 1 додатку №2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції подано Довідку від 01.02.2024 року №284/03 від Львівського районного відділу ДУ Львівський ОЦКПХ МОЗ, відповідно до якої зазначено, що 01.02.2024 року була проведена дезінфекція транспортних засобів (ВС 2736 ЕВ, ВС 2746 ЕВ, ВС 2593 ЕВ), згідно договору №108/002 від 01.02.2024. Однак, даний договір відсутній у складі тендерної пропозиції учасника. Вимога тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом подання: 1.3. Документ, що підтверджує проведення санітарної обробки автотранспорту (усіх автомобілів, зазначених в довідці згідно п.1.1.) а саме дезінфекції автотранспорту згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів, зазначених в технічному завданні (в складі пропозиції учасником подається копія договору на проведення відповідних дезінфекційних заходів для автотранспорту, що чинний впродовж 2024 року, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення відповідної обробки у 2024 році. Вимога щодо усунення невідповідностей: Надати договір №108/002 від 01.02.2024 на проведення відповідних дезінфекційних заходів для автотранспорту, згідно поданої довідки вказаної вище, або окремий договір на проведення відповідних дезінфекційних заходів для автотранспорту, що чинний впродовж 2024 року, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення відповідної обробки у 2024 році, на транспортні засоби, що вказані у інформаційній довідці вих №20 від 03.09.2024 та вих №21 від 03.09.2024 (ВС 2736 ЕВ, ВС 2746 ЕВ, ВС 2593 ЕВ) 2. Опис невідповідностей: Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 частини 1 додатку №2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції подано договір №64/003 про надання послуг від 14.02.2024, згідно специфікації предмет договору – дезінфекція поверхонь, приміщень, тз, дератизація в будинках і спорудах. Також поданий акт №64/003 прийому-передачу наданих послуг від 15.02.2024. Однак, у поданих документах відсутня інформація якого саме приміщення (адреса тощо) здійснювалась санітарна обробка, а саме дезінфекція, що унеможливлює підтвердження, що здійснювалась дезінфекція орендованого учасником приміщення м. Броди, вул. І. ФРАНКА, 44. Вимога тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом подання: 1.5. Документ, що підтверджує проведення санітарної обробки приміщень, які використовуються учасником для виробництва або зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, а саме дезінфекції приміщень згідно чинного законодавства України (в складі пропозиції учасником подається копія договору на проведення відповідних дезінфекційних заходів щодо нежитлових/складських/виробничих приміщень, що чинний впродовж 2024 року, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення відповідної обробки у 2024 році). Вимога щодо усунення невідповідностей: Надати документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення відповідної обробки вказаного учасником приміщення відповідно до договору №64/003 про надання послуг від 14.02.2024 або окремий договір на проведення відповідних дезінфекційних заходів щодо нежитлових/складських/виробничих приміщень, що чинний впродовж 2024 року, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення відповідної обробки у 2024 році, на приміщення, що орендоване, згідно договору оренди нежитлового приміщення б/н від 01.01.2024 року (м. Броди, вул. І. ФРАНКА, 44) 3. Опис невідповідностей: Відповідно до підпункту 2.4. пункту 2 частини 1 додатку №2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції подано договір №65/003 про надання послуг від 14.02.2024 на проведення гігієнічного навчання працівників підприємства. До договору учасником подано протокол 1/05 від 15.02.2024 із переліком працівників, що пройшли навчання. Однак, у даному протоколі відсутні працівники, що подані учасником у довідці вих №22 від 03.09.2024. Вимога тендерної документації: 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання 2.4. Обов’язковою умовою є проведення гігієнічного навчання працівників(а) у 2024 році (надати підтверджуючий документ, а саме: договір на проведення навчання, укладений з уповноваженим на це органом та протокол проведення гігієнічного навчання працівників(а)). Вимога щодо усунення невідповідностей: Надати протокол проведення гігієнічного навчання працівників(а)) відповідно до поданого договору, де будуть вказані працівники, що зазначені у довідці вих №22 від 03.09.2024, або окремий договір на проведення навчання, укладений з уповноваженим на це органом та протокол проведення гігієнічного навчання працівників(а)), що вказані у довідці (Якимович П.С., Мельник І.В., Мороз А.А., Штойко В.М.)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.