Закупівлю оголошено - 10-01-2025, 16:55. Дата останніх змін - 10-01-2025, 16:55

Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний, ДСТУ 2661, 900г

Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний, ДСТУ 2661, 900г... Державна закупівля - UA-2025-01-10-010233-a Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний, ДСТУ 2661, 900г від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 1/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-10-010233-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-10-013700-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 16:55
по 15-01-2025, 09:00

Поставка товару буде відбуватися невеликими партіями згідно заявок в робочий час закладу, не рідше одного разу на тиждень до продуктового складу будинку - інтернату за адресою22432, Вінницька обл., с. Іванів, вул., Соборна 1. Є необхідність виконання термінових заявок на невелику кількість товару. Протягом всього періоду постачання продуктів харчування, кожна партія товару до будинку-інтернату приймається тільки за наявності супровідних документів, сертифікатів якості, декларацій виробника, протоколів випробувань або ін. документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Товар повинен відвантажуватися в упакуванні/тарі, яка відповідає характеру Товару, що постачається, і забезпечує його повне збереження від всякого роду ушкоджень, псування і т.п. на період поставки та зберігання на протязі терміну придатності. Постачальник несе відповідальність за якість товару протягом усього терміну придатності. Учасник визначає ціну на предмет закупівлі, який він пропонує постачати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
76000
76 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:21725322 Досьє YouControl
Сайт:http://ivanivschoolinternat.in.ua/
Контактна особа:Поліщук Вікторія Володимирівна
Телефон:+380965528936
E-mail:szshi@ukr.net
Місцезнаходження:
22432, Україна, Вінницька область,Хмільницький район село Іванів, вулиця Соборна,1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний, ДСТУ 2661, 900г

2 000
кілограм
22432 , Україна , Вінницька область , Хмільницький район село Іванів , вулиця Соборна,1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидультрапастеризованеАктивна10-01-2025, 16:52
Упаковкапакет картоннийАктивна10-01-2025, 16:52
Маса неттовід 900 до 900гАктивна10-01-2025, 16:52
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5%Активна10-01-2025, 16:52
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна10-01-2025, 16:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 16:55:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 16:52:54
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          Оплата за товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів з дня поставки товару (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків), безготівковим розрахунком після отримання товару на підставі видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Продавця. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій рахунок. Покупець не несе відповідальності за затримку фінансування договору, яка сталася не з його вини.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ