Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 172 480 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 862,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02005177 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фука Ельзара Рустемівна |
| Телефон: | +380668796830 |
| E-mail: | zakupivli1.zobsme@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69068, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул.Чарівна,30 |
1 |
Замовником у Тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) було встановлено перелік документів, які подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції зокрема, п.17 Таблиці 2, Учасник повинен надати відповідні документи в складі пропозиції, а саме: сертифікат ISO 9001 (повинен бути виготовлений на підприємстві, сертифікованому за європейським стандартом). Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику необхідно усунути невідповідність протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження документу - сертифікат ISO 9001.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.