Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 34 425 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 172,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2138 |
| ЄДРПОУ: | 14321386 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Малакуцька Юлія Федорівна |
| Телефон: | 380487019230 |
| E-mail: | UMalakutska@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до РОЗДІЛУ V «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога: У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист: «Надання Послуг повинно відбуватися з використанням нових запчастин, які повинні бути сумісні з оригінальним обладнанням на території Замовника (м. Одеса) в робочі дні з 08:30 до 17:00 години, у разі неможливості здійснення відновлення на території Замовника, Виконавець здійснює забір картриджів з території Замовника транспортом Виконавця та за його рахунок». У складі тендерної пропозиції відсутній зазначений гарантійний лист. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати визначений Додатком 1 до тендерної документації гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.