Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
Служба енергозабезпечення Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації морського порту Чорноморськ) вважає доцільним здійснити закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування насосів (послуг з ремонту технологічного обладнання КНС ЧФ ДП «АМПУ») ДК 021:2015 - 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів» виходячи з виробничої необхідності та згідно з актами технічного обстеження обладнання. Зазначена закупівля потрібна для забезпечення роботи системи водовідведення ЧФ ДП «АМПУ», що розташована на території морського порту Чорноморськ. В роботі технологічного обладнання системи водопостачання та системи водовідведення ЧФ ДП «АМПУ» виявлено ряд несправностей та недоліків в роботі технологічного обладнання внаслідок тривалої експлуатації. Виконання послуг з ремонту, налагодження, повинна проводити спеціалізована організація, що має досвід у наданні вищевказаних послуг.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 552 013,37 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 760,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380486875126 |
| E-mail: | O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за ДК 021:2015 - 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-04-17-010792-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОБЛТЕПЛО» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано ПИСЬМОВЕ ПОГОДЖЕННЯ УЧАСНИКА З ПРОЄКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗГІДНО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ №ТД-191/2025 від 24 квітня 2025 року яке не відповідає вимогам тендерної документації (відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документ відповідно до вимог тендерної документації 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника №ТД-195/2025 від 07 квітня 2025 року. Проте тендерна документація затверджена рішенням Уповноваженої особи ЧФ ДП «АМПУ» 17 квітня 2025 року. (відповідно до частині 1 Розділу 3 тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документ відповідно до вимог тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.