Закупівлю оголошено - 17-04-2025, 16:54. Дата останніх змін - 14-05-2025, 11:13

Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів

Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів... Державна закупівля - UA-2025-04-17-010792-a Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів від замовника Чорноморська філія ДП "АМПУ" від 4/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-17-010792-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-16-000931-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 16:54
по 22-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 16:54
по 25-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00

Служба енергозабезпечення Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації морського порту Чорноморськ) вважає доцільним здійснити закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування насосів (послуг з ремонту технологічного обладнання КНС ЧФ ДП «АМПУ») ДК 021:2015 - 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів» виходячи з виробничої необхідності та згідно з актами технічного обстеження обладнання. Зазначена закупівля потрібна для забезпечення роботи системи водовідведення ЧФ ДП «АМПУ», що розташована на території морського порту Чорноморськ. В роботі технологічного обладнання системи водопостачання та системи водовідведення ЧФ ДП «АМПУ» виявлено ряд несправностей та недоліків в роботі технологічного обладнання внаслідок тривалої експлуатації. Виконання послуг з ремонту, налагодження, повинна проводити спеціалізована організація, що має досвід у наданні вищевказаних послуг.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
552013.37
552 013,37 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 760,07 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Чорноморська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728418 Досьє YouControl
Контактна особа:Швець Олександр Вікторович
Телефон:380486875126
E-mail:O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ремонту і технічного ...
552 013,37 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів

17
послуга
68001 Україна Одеська область Чорноморськ (Іллічівськ) ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
по 31-12-2025
50510000-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Приморська, буд. 3, 65026, Лєйвіков Сергій
Остаточна пропозиція:
529 900 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-05-2025, 15:00
Період подачі оскарження:
по 07-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-04-25, 14:33:15
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за ДК 021:2015 - 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-04-17-010792-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОБЛТЕПЛО» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано ПИСЬМОВЕ ПОГОДЖЕННЯ УЧАСНИКА З ПРОЄКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗГІДНО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ №ТД-191/2025 від 24 квітня 2025 року яке не відповідає вимогам тендерної документації (відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документ відповідно до вимог тендерної документації 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника №ТД-195/2025 від 07 квітня 2025 року. Проте тендерна документація затверджена рішенням Уповноваженої особи ЧФ ДП «АМПУ» 17 квітня 2025 року. (відповідно до частині 1 Розділу 3 тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документ відповідно до вимог тендерної документації

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-05-25, 14:33:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-17-010792-a-a1
Номер договору:
94-В-ЧФ-25
Дата підписання договору:
14-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-05-2025 по 31-12-2025
635 880 UAH
Ціна договору
529 900 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
529 900 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-04-2025, 16:55:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка_працівники.pdf, Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками
Доказ:
Документ
Протокол_2024_Пож_Безп_СлюсаріКВПА.pdf, Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками
Доказ:
Документ
Електромонтери_пож_безпека.pdf, Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками
Доказ:
Документ
Протокол_посвідч_Сидорук_пож_безпека.pdf, Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками
Доказ:
Документ
Протокол_ОП_2025_Сидорук.pdf, Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками
Доказ:
Документ
Протокол_ОП_Літвін.pdf, Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками
Доказ:
Документ
Протокол_ОП_Електромонтери.pdf, Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка_досвід.pdf, договір, укладений Учасником, у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг за цим договором (акт(и) здавання-приймання наданих послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від замовника цих послуг
Доказ:
Документ
Відгук ОСББ Янтарний 1 ремонт насосу.pdf, договір, укладений Учасником, у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг за цим договором (акт(и) здавання-приймання наданих послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від замовника цих послуг
Доказ:
Документ
Договір та АВР ОСББ Янтарний 1 Ремонт насосного обладнання.pdf, договір, укладений Учасником, у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг за цим договором (акт(и) здавання-приймання наданих послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від замовника цих послуг

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:54:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:54:11
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:54:11
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:54:11
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:54:11
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:54:11
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками , Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг (із зазначенням ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)), а саме: - інженер з автоматизації та механізації виробничих процесів (не менше 1 особи); - слюсар КВПіА (не менше 1 осіб); -електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (не менше 1 особи). Документи (копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці або посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівниками, які вище зазначені, наступних правил: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98); - Правила пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014)
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:54:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              договір, укладений Учасником, у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг за цим договором (акт(и) здавання-приймання наданих послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від замовника цих послуг , Аналогічний* договір, укладений Учасником, у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг за цим договором (акт(и) здавання-приймання наданих послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від замовника цих послуг (крім Чорноморської (колишньої Іллічівської) філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»). * Під аналогічним договором слід розуміти договір на надання послуг з обслуговування або ремонту або налагодження насосного обладнання.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ