Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Ремонт і ТО МТЗ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 549 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 497 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744 |
| ЄДРПОУ: | 08088626 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій ДАХНЕНКО |
| Телефон: | +380686284337 |
| E-mail: | dsv981@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 222 |
6 |
1). Відповідно до абзацу 4 пункту 8 додатку №3 до тендерної документації «(Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції)» Учасники закупівлі мали подати: документи, що підтверджують право власності та/або користування учасника на приміщення станції технічного обслуговування (СТО), яка повинна бути розміщена у межах міста Черкаси Черкаської області, та може складати декілька окремих приміщень для проведення технічного обслуговування та ремонту вантажних автомобілів площею не менше 3000 м2, та мати зручні під’їзди з вулиці, майданчики для здійснення маневрів (у випадку надання договору/ів оренди на вищевказані приміщення термін дії таких договорів повинен бути не менше ніж кінцевий термін надання послуг згідно умов даної закупівлі). У поданому учасником файлі (4. МТБ (приміщення+транспорт).rar) містяться договора на оренду приміщень з додатками за №5/к від 30.04.2021 року, №б/н від 01.05.2022 року, №02 від 01.01.2024 року, №03 від 01.01.2024 року, №06/24 від 23.12.2023 року, та суборенду приміщень №7 від 15.03.2023 року термін дії яких згідно поданих Учасником документів закінчився 31.12.2024 року. Для усунення даної невідповідності Учасник повинен дозавантажити додаткові угоди на протовження терміну дії вищезазначених договорів або завантажити нові угоди. 2. Відповідно до абзацу 9 пункту 8 додатку №3 до тендерної документації «(Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції)» Учасники закупівлі мали подати: учасник повинен мати власний склад автозапчастин та витратних матеріалів або наявність діючих договорів поставки автозапчастин. На виконання цієї вимоги, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист разом зі скан-копіями таких договорів поставки автозапчастин (у разі наявності). У поданому учасником файлі (Договір поставки № 82 від 01.02.2022 р. ТОВ Вінзор Україна) містяться договір на постачання товару термін дії якого згідно поданих Учасником документів закінчився 31.01.2025 року. У поданому учасником файлі (Договір поставки № 423 від 20.02.2019 р. ПП Фірма Владислав) містяться договір на постачання товару термін дії якого згідно поданих Учасником документів закінчився 31.12.2020 року. У поданому учасником файлі (Договір поставки № 08102024 від 08.10.2024 р. ТОВ Бускомплект) містяться договір на постачання товару термін дії якого згідно поданих Учасником документів закінчився 31.12.2024 року. У поданому учасником файлі (Договір поставки № ФР-004646 від 29.07.2024 р. ТОВ АФРАКО) містяться договір на постачання товару термін дії якого згідно поданих Учасником документів закінчився 31.12.2024 року. У поданому учасником файлі (Договір поставки №8475-252016 від 16.02.2016 р. ТОВ Автодистрибьшн Карго Партс) містяться договір на постачання товару термін дії якого згідно поданих Учасником документів закінчився 31.12.2016 року. У поданому учасником файлі (Договір поставки КПП Центр ТОВ № 543220 від 15.08.2016 р.) містяться договір на постачання товару термін дії якого згідно поданих Учасником документів закінчився 31.12.2017 року. У поданому учасником файлі (Договір поставки ТОВ Інтер Карс Україна №U30269 від 07.10.2015 р) містяться договір на постачання товару термін дії якого не зазначено. У поданому учасником файлі (Договір поставки ТОВ Омега -Автопоставка № 041842-15 від 02.09.2015 р) містяться договір на постачання товару термін дії якого згідно поданих Учасником документів закінчився 31.12.2015 року. Для усунення даної невідповідності Учасник повинен дозавантажити додаткові угоди на протовження терміну дії вищезазначених договорів або завантажити нові угоди. 3. Відповідно до абзацу 15 пункту 8 додатку №3 до тендерної документації «(Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції)» Учасники закупівлі мали подати: учасник повинен підтвердити наявність спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення, яке встановлене на СТО, для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики (надати копію відповідного документу – сертифікату/свідоцтва/договору/угоди в складі тендерної пропозиції). У складі тендерної пропозиції Учасника надано документ «Довідка програм.забезпечення» з якого вбачається наявність в Учасника вищезазначеного програмного забезпечення але Учасником не подано жодного підтверджуючого документу. Для усунення даної невідповідності Учасник повинен надати копію відповідного документу – сертифікату/свідоцтва/договору/угоди в складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.