Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
Закупівля послуг здійснюється за кошти Європейського Союзу для реалізації проєкту “Поліпшення якості природного середовища на прикордонній території Ґміни Белжець та міської ради Белза” (номер проекту PLUA.01.02-IP.01-0013/23-00) в рамках Програми “Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027”, яка діє в Україні на підставі міжнародного договору - Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 №360-VI; Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024р. Проєкт №PLUA.01.02-IP.01-0013/23-00 зареєстровано Секретаріатом Кабінету Міністрів України за № 5841 від 05.02.2025 р. Тендерні пропозиції Учасників, всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та додатки до тендерної пропозиції складаються українською мовою, якщо інше не зазначено в тендерній документації та додатках до неї. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом, мові, Учасник надає переклад цього документу. У разі, якщо у змісті документів тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти, тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу. Якщо Учасник процедури закупівлі є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 965 666,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 828,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 36739391 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Когут Віра Богданівна |
| Телефон: | +380961363969 |
| E-mail: | vkarplyak@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 80062, Україна, Львівська область,Белз, вул.Домініканська,1 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Гурська Олена Миколаївна невідповідностей Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або Особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови про особливості закупівель вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: ВИМОГА № 1: 1.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось: «Учасник повинен накласти електронний підпис КЕП на пропозицію в цілому. Фізичним особам-підприємцям (ФОП) або фізичним особам допускається використання КЕП фізичної особи.». 1.2. перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вищезазначеній вимозі учасником на подану тендерну пропозицію накладено УЕП, а не КЕП. 1.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти на подану тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) в цілому. Фізичним особам-підприємцям (ФОП) або фізичним особам допускається використання КЕП фізичної особи. ВИМОГА № 2: 2.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Наявність вищої освіти за першим (бакалаврським) та/або другим (магістерським) та/або третім (освітньо-науковим/освітньо-творчим) рівнем освіти за принаймні одним із кодів і найменувань спеціальності: • 051 Економіка; • 055 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії; • 073 Менеджмент; • 074 Публічне управління та адміністрування; • 081 Право. 2.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не подано диплому за жодним із вище перелічених кодів і найменувань спеціальності. Натомість подано диплом про вищу освіту за спеціальністю 071 «Облік і аудит», який не входить у запропоновані тендерною документацією варіанти. 2.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) документ на підтвердження наявності вищої освіти за першим (бакалаврським) та/або другим (магістерським) та/або третім (освітньо-науковим/освітньо-творчим) рівнем освіти за принаймні одним із кодів і найменувань спеціальності: • 051 Економіка; • 055 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії; • 073 Менеджмент; • 074 Публічне управління та адміністрування; • 081 Право. ВИМОГА № 3: 3.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачалось: «3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції - для фізичної особи, у тому числі фізичної особи – підприємця: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (завірений учасником), сканована з оригіналу копія паспорту (всі сторінки) фізичної особи-підприємця або іншого документа, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього». 3.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не завірений учасником. Також подані не всі сторінки паспорта. 3.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) завірений учасником витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Також усі сторінки сканованої з оригіналу копії паспорту. ВИМОГА № 4: 4.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.8 Додатку 2 до тендерної документації передбачалось: «8.2.Заповнена учасником Декларація доброчесності за зразком наведеним в ДОДАТКУ 6 до тендерної документації». 4.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Декларацію доброчесності заповнену не в повному обсязі ті пункти, які стосуються сааме фізичних осіб (зокрема п. 4). 4.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) заповнену в повному обсязі пункти Декларації доброчесності, які стосуються фізичних осіб. ВИМОГА № 5: 5.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: «1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж 3 (три) аналогічних договори. Аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі, а саме: договір з надання послуг впровадження проектів / чи координування роботи в рамках проектів та / або досвід роботи у сфері державного управління. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.2. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці, у кількості не менше трьох. Аналогічним договором є договір з надання послуг впровадження проектів/координування роботи в рамках проектів та/або досвід роботи у сфері державного управління. Досвід у сфері державного управління учасника повинен бути не менше трьох років. Учасник може не подавати в складі пропозиції додатки/додаткові угоди, які є невід’ємною частиною такого аналогічного договору.». 5.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником було надано декілька аналогічних договорів, протее один із поданих договорів сканований з копії, а не з оригіналу. 5.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) скановані з оригіналу копії не менше 3-х аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці. Аналогічним договором є договір з надання послуг впровадження проектів/координування роботи в рамках проектів та/або досвід роботи у сфері державного управління. Досвід у сфері державного управління учасника повинен бути не менше трьох років. Учасник може не подавати в складі пропозиції додатки/додаткові угоди, які є невід’ємною частиною такого аналогічного договору . Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Головний спеціаліст з питань публічних закупівель відділу забезпечення роботи ради виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області/ Уповноважена особа виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області ________________ Віра КОГУТ підпис
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.