Закупівлю оголошено - 26-03-2025, 21:46. Дата останніх змін - 26-03-2025, 21:51

код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2; Стіл з нержавіючої сталі №2; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3; Стіл з нержавіючої сталі №3; Стільниця з ніжками; Стіл з нержавіючої сталі №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4; Тумба приліжкова мобільна; Стіл на металевому каркасі №1; Стіл на металевому каркасі №2; Мобільна тумба №2)

код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл... Державна закупівля - UA-2025-03-26-013561-a код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 3/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-26-013561-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-26-015992-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-03-2025, 21:46
по 31-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-03-2025, 21:46
по 03-04-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 04-04-2025, 15:08

Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00

Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
204122.84
204 122,84 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 041,23 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:4 082,46 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02003474 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Гаврішова
Телефон:+380577252703
E-mail:02003474@ukr.net
Місцезнаходження:
61064, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
код ДК 021: 2015: 39120000-9 С ...
204 122,84 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-04-2025, 15:08
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл журнальний

3
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл офісний №1

4
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл офісний №2

2
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба мобільна

2
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл офісний №3

2
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл офісний №4

2
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з нержавіючої сталі №1

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з нержавіючої сталі №2

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з нержавіючої сталі №3

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільниця з ніжками

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з нержавіючої сталі №4

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приліжкова мобільна

4
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл на металевому каркасі №1

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл на металевому каркасі №2

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мобільна тумба №2

1
штука
61064 Україна Харківська область м. Харків вул. Полтавський Шлях,153
по 30-05-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 21:51:28
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 21:46:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 21:46:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 21:46:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 21:46:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 21:46:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 21:46:52
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 21:46:52
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              8. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Дата архівування:
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2; Стіл з нержавіючої сталі №2; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3; Стіл з нержавіючої сталі №3; Стільниця з ніжками; Стіл з нержавіючої сталі №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4; Тумба приліжкова мобільна; Стіл на металевому каркасі №1; Стіл на металевому каркасі №2; Мобільна тумба №2)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому еквіваленті не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією (частина 1 статті 25 Закону) та cтановить 4082,46 грн. (чотири тисячі вісімдесят дві гривні 46 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за орієнтовною формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією ; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) ** 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ р/р UA653515330000026003052106666 р/р UA763515330000026001052153387 МФО 351533 в АТ ПРИВАТБАНК ЄДРПОУ: 02003474
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2; Стіл з нержавіючої сталі №2; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3; Стіл з нержавіючої сталі №3; Стільниця з ніжками; Стіл з нержавіючої сталі №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4; Тумба приліжкова мобільна; Стіл на металевому каркасі №1; Стіл на металевому каркасі №2; Мобільна тумба №2)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2; Стіл з нержавіючої сталі №2; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3; Стіл з нержавіючої сталі №3; Стільниця з ніжками; Стіл з нержавіючої сталі №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4; Тумба приліжкова мобільна; Стіл на металевому каркасі №1; Стіл на металевому каркасі №2; Мобільна тумба №2)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-03-2025, 21:46:49
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ