Закупівлю оголошено - 10-12-2025, 17:15. Дата останніх змін - 10-12-2025, 17:15

Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них... Державна закупівля - UA-2025-12-10-020821-a Стільці офісні, код ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області від 12/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-10-020821-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-10-005147-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2025, 17:15
по 15-12-2025, 08:00

Постачальник зобов'язується поставити Товар у кількості та асортименті, визначеному п.1.2 Договору, однією партією до 23 грудня 2025р. Товар має бути новим, таким, що раніше не використовували. До ціни Товару входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням цього Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціну товару. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцю упакований таким чином, щоб уникнути його псування, ушкодження, знищення при завантаженні, доставці (транспортуванні), вивантаженні та зберіганні. Габаритні розміри: 484х550х845 мм, h=460 мм. Напівм'який стілець «Престиж». Каркас стільця виготовляється з квадратної металевої труби розміром 20х20 мм. Покриття наноситься напиленням порошкових полімерних матеріалів. Спинка та сидіння наповнюються поролоном товщиною 20-30 мм та обтягуються тканиною.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22800
22 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
ЄДРПОУ:04060772 Досьє YouControl
Сайт:http://khm.gov.ua
Контактна особа:Марина Кузь
Телефон:+0382765532
E-mail:m_kuz@khm.gov.ua
Місцезнаходження:
29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

12
штука
29005 , Україна , Хмельницька область , м. Хмельницький , вул. Героїв Маріуполя, 3 ,
по 23-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна10-12-2025, 17:02
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна10-12-2025, 17:02
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна10-12-2025, 17:02
Матеріал каркасуметалАктивна10-12-2025, 17:02
БрендАЛМАНТАктивна10-12-2025, 17:02
Наявність спинкиТакАктивна10-12-2025, 17:02
ХромуванняНіАктивна10-12-2025, 17:02
Наявність конференц-столикаНіАктивна10-12-2025, 17:02
Наявність підлокітниківНіАктивна10-12-2025, 17:02
Висота сидіннявід 460 до 460міліметрАктивна10-12-2025, 17:02
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 17:15:29
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 17:02:44
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 7-и (семи) банківських днів з наступного дня після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року №590.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ