Закупівлю оголошено - 12-12-2025, 15:16. Дата останніх змін - 12-12-2025, 15:16

Комп'ютерні крісла поворотні

Комп'ютерні крісла поворотні... Державна закупівля - UA-2025-12-12-016226-a Комп'ютерні крісла поворотні від замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-12-016226-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-12-016845-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2025, 15:16
по 17-12-2025, 09:00

Протокол уповноваженої особи від 12.12.2025 р. за №41

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
17310
17 310 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:04056919 Досьє YouControl
Контактна особа:Дранова Анастасія Вячеславівна
Телефон:0636425389
E-mail:anastasiia.dranova@gmail.com
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,м.Одеса, пл.Біржова, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

6
штука
65026 , Україна , Одеська область , Одеса , пл.Біржова, будинок 1 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендSIGNALАктивна12-12-2025, 15:13
Основний матеріал корпусуметалАктивна12-12-2025, 15:13
Основахрестовина з роликамиАктивна12-12-2025, 15:13
Матеріал оббивки спинкисіткаАктивна12-12-2025, 15:13
Матеріал оббивки сидіннятканина (мікрофібра)Активна12-12-2025, 15:13
Висота спинки у верхньому положеннівід 1200 до 1200міліметрАктивна12-12-2025, 15:13
Висота сидіння у верхньому положеннівід 530 до 530міліметрАктивна12-12-2025, 15:13
Регулювання висоти спинкиНіАктивна12-12-2025, 15:13
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 15:16:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 15:13:53
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлені товари здійснюється на підставі підписаної сторонами накладної або видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Тип оплати за поставлений Товар – післяоплата. Оплата здійснюється на підставі підписаної накладної або видаткової накладної протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання Товару. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні), або не проведенні оплати з вини третьої сторони. Будь які пеня або штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ