Закупівлю оголошено - 02-01-2025, 10:23. Дата останніх змін - 02-01-2025, 10:23

Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)

Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)... Державна закупівля - UA-2025-01-02-001107-a Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL) від замовника Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто" від 1/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-02-001107-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-01-003531-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 10:23
по 07-01-2025, 11:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
262500
262 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто"
ЄДРПОУ:23354172 Досьє YouControl
Контактна особа:Комендант Катерина Григорівна
Телефон:380507048158
E-mail:izumrudbuhgalter@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна, Донецька область,с. Соснове,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)

25 000
штука
Україна , Хмельницька область , Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43.. ,
по 30-06-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КатегоріяВідбірні (XL)Активна02-01-2025, 10:22
Маса одного яйця73 г і більшеАктивна02-01-2025, 10:22
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна02-01-2025, 10:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 10:23:21
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 10:22:52
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за фактом його постачання, згідно накладної, в якій вказані всі реквізити впродовж 30 (тридцять) календарних днів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково, видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється за фактично поставлену кількість Товару. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. 6. Термін придатності ТОВАРУ на момент поставки – не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального терміну придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          1. Строк постачання товару: – з дати підписання договору до 30.06.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. 3. Місце постачання товару: датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 32331, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43.. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника. На момент поставки Товару Постачальник надає видаткову накладну, документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          З метою забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором, Постачальник зобов’язується не пізніше дати укладення Договору надати забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок Покупця), що перераховується Постачальником на рахунок Замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 10:22:52
          Способи підтвердження:
          Документ
          Депозит , Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Покупця, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Депозит
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 10:22:52
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Постачальник зобов’язується не пізніше дати укладення Договору надати забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Термін дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 10:22:52
          Надання депозиту
          депозит (внесок на рахунок Покупця), перераховується Постачальником на рахунок Замовника, не пізніше дати укладання договору про закупівлюЗабезпечення виконання Договору повертається Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня виконання Постачальником Договору у повному обсязі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 10:22:52
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ