Закупівлю оголошено - 04-03-2025, 12:50. Дата останніх змін - 04-03-2025, 12:50

код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 62225 - Місткість для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro )

код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 62225 - Місткість для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro )... Державна закупівля - UA-2025-03-04-006568-a код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 62225 - Місткість для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro ) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 3/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-04-006568-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-04-007871-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 12:50
по 10-03-2025, 15:00

Розрахунки проводяться протягом 20 робочих днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок відповідного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Строк поставки товару - за попередньою заявкою Замовника до 31.12.2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється не пізніше 3 календарних днів з моменту отримання замовлення Товару, а у випадку нагальної потреби на вимогу Замовника – строк поставки може становити до 1 (один) календарний день з моменту отримання заявки Замовника. Строк поставки (передачі) товару встановлюється починаючи із дня отримання Постачальником заявки Замовника. Заявка вважається отримана Постачальником від Замовника в момент її надсилання факсом та/або на e-mail :__________________ Постачальника та/або засобами телекомунікаційного зв’язку, у якій вказується необхідна кількість, асортимент та номенклатура товару, відповідно Специфікації (Додаток № 1 до даного Договору) Поставка товару повинна здійснюватися власним або орендованим спеціалізованим транспортом Постачальника, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару. Розвантаження товару по місцю призначення проводиться постачальником у робочі дні (понеділок – четвер до 15:00, п’ятниця до 14:00).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
35000.52
35 000,52 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01981224 Досьє YouControl
Контактна особа:Костянтин Шевчук
Телефон:+380382656137
E-mail:hoodkkt2016@gmail.com
Місцезнаходження:
29000, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Пілотська,1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пробірка лабораторна (не вакуумна)

60 000
штука
29000 , Україна , Хмельницька область , місто Хмельницький , вул. Пілотська, будинок 1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Край пробіркиПрямийАктивна04-03-2025, 12:48
Матеріал пробіркиПоліпропіленАктивна04-03-2025, 12:48
Форма днаОкруглаАктивна04-03-2025, 12:48
Наявність кришкиНіАктивна04-03-2025, 12:48
Наявність градуюванняНіАктивна04-03-2025, 12:48
Довжина пробірки, ммвід 30 до 30Активна04-03-2025, 12:48
Діаметр пробірки, ммвід 20.0 до 20.0Активна04-03-2025, 12:48
СтерильністьНіАктивна04-03-2025, 12:48
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 12:50:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 12:48:25
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться протягом 20 робочих днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок відповідного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ