Розрахунки проводяться протягом 20 робочих днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок відповідного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Строк поставки товару - за попередньою заявкою Замовника до 31.12.2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється не пізніше 3 календарних днів з моменту отримання замовлення Товару, а у випадку нагальної потреби на вимогу Замовника – строк поставки може становити до 1 (один) календарний день з моменту отримання заявки Замовника. Строк поставки (передачі) товару встановлюється починаючи із дня отримання Постачальником заявки Замовника. Заявка вважається отримана Постачальником від Замовника в момент її надсилання факсом та/або на e-mail :__________________ Постачальника та/або засобами телекомунікаційного зв’язку, у якій вказується необхідна кількість, асортимент та номенклатура товару, відповідно Специфікації (Додаток № 1 до даного Договору) Поставка товару повинна здійснюватися власним або орендованим спеціалізованим транспортом Постачальника, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару. Розвантаження товару по місцю призначення проводиться постачальником у робочі дні (понеділок – четвер до 15:00, п’ятниця до 14:00).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 35 000,52 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01981224 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костянтин Шевчук |
Телефон: | +380382656137 |
E-mail: | hoodkkt2016@gmail.com |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Пілотська,1 |
0 |