Код ДК 021:2015: 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 28 077 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01994095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мацібора Зоріна Юріївна |
| Телефон: | +380977971929 |
| E-mail: | oklpev@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 9.1. оригінал або копію Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 9.2.оригінал або копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 9.3.документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: а) для керівника учасника - випискою з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, наказом про призначення (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника та містить зразок підпису; б) для посадової особи учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі – довіреністю (дорученням) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та випискою з протоколу зборів засновників або протоколом зборів засновників та наказом (витягом з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника та містить зразок підпису керівника та уповноваженої особи; в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. 9.4. довідка у довільній формі із детальною інформацією про учасника; із зазначенням банківських реквізитів учасника; Всупереч вимогам пункту 9.1.; 9.2; 9.3; 9.4. оголошення про проведення спрощеної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМПЕРА ТК" – вищезазначені документи – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати: оригінал або копію Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; оригінал або копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: а) для керівника учасника - випискою з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, наказом про призначення (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника та містить зразок підпису; б) для посадової особи учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі – довіреністю (дорученням) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та випискою з протоколу зборів засновників або протоколом зборів засновників та наказом (витягом з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього) та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника та містить зразок підпису керівника та уповноваженої особи; в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду.; довідка у довільній формі із детальною інформацією про учасника; із зазначенням банківських реквізитів учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.