Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2025, 00:00
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 540 304 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 52 701,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 52 701,52 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Касьян Яна Олександрівна |
| Телефон: | 380993539447 |
| E-mail: | yana.kasian@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
8 |
ПРОТОКОЛ №206 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Керуючись вимогами статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості) 14.07.2025 м. Київ Порядок денний: 1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" 03448244 Вартість тендерної пропозиції, грн без ПДВ 8 299 990,00 (далі – Учасник ) у відкритих торгах на закупівлю: Назва предмета закупівлі Капітальний ремонт лісової автомобільної дороги в Горбачівському лісництві філії «Північний лісовий офіс» квартал 72, 73, 78, 79, 83, 88 Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт Ідентифікатор в ЦБД UA-2025-06-20-012350-a Очікувана вартість, грн без ПДВ 10 540 304,00 (далі — Закупівля ). 2. Оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення. Розгляд питань: 1. Відповідно до пункту 36 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розкриття пропозицій відбулось 08.07.2025 року. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель визначено ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" з ціною 8 299 990,00 грн без ПДВ. Враховуючи необхідність проведення аналізу значного обсягу документів, наданих в складі тендерної пропозиції Учасника та визначені статтею 29 Закону строки розгляду тендерної пропозиції, є необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей, є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозицій Учасника у Закупівлі відповідно до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Яна КАСЬЯН
В ході розгляду тендерної пропозиції ПАТ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" встановлено наступне. 1. Відповідно до пункту 6 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. При цьому даним пунктом вказано, що Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. Тендерна документація на проведення робіт «Капітальний ремонт лісової автомобільної дороги в Горбачівському лісництві філії «Північний лісовий офіс» квартал 72, 73, 78, 79, 83, 88» затверджена Рішенням уповноваженої особи №198 від 03.07.2025 (зі змінами). Разом з тим, надана в складі тендерної пропозиції Банківська гарантія №48853 від 04.07.2025 містить посилання на іншу тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи №189 від 20.06.2025, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до пп. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену довідку за формою 2 з інформацією про наявність обов’язкової мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до пп. 2.1.3 п. 2 обов’язковою є наявність, крім іншого: - машиніста котка – не менше 1 особи; - машиніст екскаватора – не менше 1 особи; - машиніста автогрейдера – не менше 1 особи; - машиніста бульдозера – не менше 1 особи; - водія категорії С - не менше 1 особи; На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в складі тендерної пропозиції учасником пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №ЧЛГ/307-25/5 від 03.07.2025 (файл 5. Додаток 2 - Довідка про наявність працівників.doc), в якій вказано про наявність у учасника вказаних працівників «за штатним розкладом». Натомість зі змісту Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №ЧЛГ/307-25/4 від 03.07.2025 (файл 4. Додаток 2 - Довідка про нявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.doc), наданої на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вбачається, що залучення до виконання робіт всієї необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі техніки (екскаватор гусеничний CATERPILLAR 325D; машина поливально-мийна RENAULT/PREMIUM 430 DXI; коток дорожній HAMM HDO 75V ASC; автогрейдер VOLVO G940, бульдозер Б10М.0111.ЕН) відбувається за договором про надання послуг №03-07/2025-1 від 03.07.2025, укладеного між учасником та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП». Відповідно до п. 6.3.7 договору Виконавець (ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП») зобов’язаний забезпечувати своїми силами керування спеціальними машинами, механізмами та обладнанням та їх експлуатацію. З наведеного слідує, що керування машинами та механізмами, що залучаються до виконання робіт за предметом закупівлі буде відбуватись силами ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», як виконавця договору про надання послуг, а не машиністами/водіями ПАТ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82". Відповідно до п. 2.3 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації у разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати відповідну інформацію та документи передбачені пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. Разом з тим, учасником в складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації про наявність залучених у ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» працівників (машиністів/водія), якими будуть надаватися послуги вказаними транспортними засобами. 3. Відповідно до пп. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену довідку за формою 2 з інформацією про наявність обов’язкової мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. При аналізі наданої в складі тендерної пропозиції Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №ЧЛГ/307-25/5 від 03.07.2025 (файл 5. Додаток 2 - Довідка про наявність працівників.doc) встановлено наступне: - в колонці 5 «Документ на підтвердження відносин» по всіх працівниках, крім геодезиста, учасником не внесено інформацію про документи, що підтверджують відносини працівників з учасником, зокрема дати та номери наказів про призначення на посаду або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад; - в формі 2 Довідки передбачено наступне «***В графі «ПІБ працівника» щодо «геодезиста» також зазначається номер та дата видачі кваліфікаційного сертифікату, а також серія, номер та дата свідоцтва у разі підвищення кваліфікації». Натомість учасником в графі «Геодезист» не вказано інформацію про дату видачі кваліфікаційного сертифікату №011056 та дати видачі свідоцтв про підвищення кваліфікації №0065 та №1748, що не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації. 4. Відповідно до пп. 2.2.2. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників, визначених пп. 2.1.1 (крім геодезиста) учасником надаються копії дипломів про наявність в таких працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, зокрема «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі», тощо. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №ЧЛГ/307-25/5 від 03.07.2025 (файл 5. Додаток 2 - Довідка про наявність працівників.doc) учасником вказано про наявність виконавця робіт Якимчука Олександра Олександровича, який має кваліфікацію інженера з транспорту за спеціальністю «Організація і регулювання дорожнього руху», що не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині наявності кваліфікації за спеціальністю, пов’язаної з будівництвом в дорожній галузі, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг. 5. На підтвердження наявності інженера з якості учасником в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №ЧЛГ/307-25/5 від 03.07.2025 (файл 5. Додаток 2 - Довідка про наявність працівників.doc) вказано про наявність за штатним розглядом Солом’янника Миколи Івановича, який має кваліфікацію техніка-будівельника за спеціальністю «Будівництво та експлуатація автомобільних шляхів». В складі тендерної пропозиції учасником також надано наказ №1/1 від 14.01.2025 про покладення на Солом’янника Миколу Івановича виконання обов’язків інженера з якості. Разом з тим, при перевірці наданого в складі тендерної документації диплому про освіту (диплом ЛТ№829948, реєстраційний №7414 від 01.03.1987) встановлено, що диплом виданий на ім’я іншої особи, а саме: Соломенника Миколи Івановича (файл 5.3 Додаток 2 - дипломи.pdf), а не на Солом’янника Миколи Івановича. 6. Відповідно до п. 1.2.2.1 п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, у разі залучення техніки, у складі тендерної пропозиції учасником надаються копії договорів, дійсних та чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди/суборенди, лізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт). В наданій в складі тендерної пропозиції Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №ЧЛГ/307-25/4 від 03.07.2025 учасником вказано про право користування технікою на підставі Договору про надання послуг №03-07/2025-1 від 03.07.2024, укладеним з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП». Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасником надано договір про надання послуг №03-07/2025-1 з іншою датою, а саме: від 03.07.2025. 7. Відповідно до п. 8 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. * Ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації. В складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист № ЧЛГ/307-25/14 від 03.07.2025 в якому вказується про відсутність намірів залучення до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) та гарантування спроможності виконання робіт власними силами. Разом з тим, при аналізі тендерної пропозиції учасника, зокрема інформації та документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вбачається, що учасник планує до залучення за договором про надання послуг техніку іншого суб’єкта господарювання (субпідрядника) – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП». Таким чином, інформація, вказана в гарантійному листі № ЧЛГ/307-25/14 від 03.07.2025 є відмінною від інформації, що вказана учасником в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №ЧЛГ/307-25/4 від 03.07.2025. Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: 1. Банківську гарантію/зміни до наданої банківської гарантії з посиланням на затверджену тендерну документацію за предметом закупівлі з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. 2. Оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацією про: - наявність залучених у субпідрядників/співвиконавців (ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП») працівників (машиністів/водія), якими будуть надаватися послуги транспортними засобами; - наявність у працівника «виконавець робіт» вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, зокрема «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі», тощо; - в колонку 5 «Документ на підтвердження відносин» внесення інформації про документи, що підтверджують відносини працівників з учасником, зокрема дати та номери наказів про призначення на посаду або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (крім геодезиста); - по працівнику «геодезист» внесення інформації про дату видачі кваліфікаційного сертифікату №011056 та дати видачі свідоцтв про підвищення кваліфікації №0065 та №1748. 3. Інформацію та документи, передбачені пп. 2.2.1, 2.2.5 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців (ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП») про наявність працівників (машиністів/водія), якими будуть надаватися послуги транспортними засобами за договором про надання послуг №03-07/2025-1 від 03.07.2025 4. Копію диплому про наявність у працівника «виконавець робіт» вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, зокрема «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі», тощо. 5. Інформацію та документи, передбачені пп. 2.1.1, пп. 2.2.1, пп. 2.2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, які підтверджують про наявність у учасника працівника – інженера з якості. 6. Оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №ЧЛГ/307-25/4 від 03.07.2025 з коректним зазначенням дати договору про надання послуг №03-03/2025-1. 7. Оновлену інформацію про залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.