Вибрані профілі: Джгут для зупинки кровотечі по типу турнікет, з металевою застібкою, з полікарбонату. Загальна кількість: 1 найменування (1 позиція) — всього 1000 шт. Очікувана вартість предмета закупівлі: з ПДВ в розмірі 7%. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 33141110-4 Перев’язувальні матеріали. Код згідно з НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 58128 Джгут на верхню/нижню кінцівку одноразового використання. Код згідно з НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів»: код EMDN − C90010301 ПРИСТРОЇ ДЛЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ − СИСТЕМИ МЕХАНІЧНОГО ГЕМОСТАЗУ (ВКЛЮЧНО З ОДНОРАЗОВИМ ТУРНІКЕТОМ). Інша необхідна інформація: Учасники − неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (7%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники − неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 7% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (7%) на підставі абзацу третього пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року № 822. Умови поставки Товару: − Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP/DAP) включені в ціну товару (предмета закупівлі). DDP (у розумінні правил Інкотермс 2010) склад (станція) призначення (місце поставки товарів) – для резидентів; DАP (у розумінні правил Інкотермс 2010) склад (станція) призначення (місце поставки товарів) – для нерезидентів. − Строк поставки товарів: Згідно із рознарядками Замовника. Граничний термін постачання за кожною рознарядкою (партією) окремо становить – впродовж 30 календарних днів з дня направлення рознарядки* на кожну партію поставки окремо на електронну адресу Постачальника. Строк поставки всього обсягу закупівлі – не пізніше 30.11.2025**. * Цей строк поставки товарів буде зазначатись в договорі про закупівлю. ** Указана дата поставки товарів: є орієнтовною, визначена розрахунковим методом, несе інформативний характер, не має жодних юридичних наслідків та може не зазначатися в договорі про закупівлю. − Тара та упаковка: Тара та упаковка мають маркування, де зазначається: найменування виробника, дата виробництва, назва товару, кількість товару та дані, що характеризують властивості товару. Упаковка повинна бути цілою та не мати ознак механічного чи іншого пошкодження. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. − Гарантійний строк на Товар: становить не менше 12 місяців з дати поставки Товару і не є меншим від гарантійного строку виробника товару. − Рік (строк/термін/період) виготовлення товару: не більше 12 місяців з дати виготовлення на дату поставки. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні. − Документи та вимоги до них, що надаються при поставці товару: 1) Інструкція щодо застосування джгута-турнікета − до кожної одиниці товару. 2) Копія діючої на момент постачання товару Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого ПКМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 604 440 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Андрій Харитоненко |
| Телефон: | +380532515747 |
| E-mail: | andrii.kharytonenko@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |