Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 310 122,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 550,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 37811384 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Немирівська Антоніна Василівна |
| Телефон: | +380672831730 |
| E-mail: | od_rgs@dmsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65014, Україна, Одеська область,місто Одеса, вулиця Преображенська, 44 |
1 |
Виявлені невідповідності Невідповідність у листі (скан-копії оригіналу на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків)) від виробника матеріалів або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора та інше) заводу – виробника, або дочірньої компанії заводу-виробника, або його офіційного представника в Україні. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності Додаток 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». Перелік додаткових документів, що має надати учасник. п.15 При наданні послуг щодо заправки картриджів HP, Canon, Xerox WC, ОКІ, PANTUM мають використовуватися матеріали, сумісні з оригінальним обладнанням (тонер – static control або тонер – welldo). У разі якщо Учасник не є виробником чи імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції лист (скан-копію оригіналу на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків)) від виробника матеріалів або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора та інше) заводу – виробника, або дочірньої компанії заводу-виробника, або його офіційного представника в Україні котрий буде адресований замовнику з вказанням ідентифікатора закупівлі, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера static control або welldo підписаний уповноваженою посадовою особою Учасника з відбитком печатки (у разі наявності печатки). Інформація та\або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Лист (скан-копію оригіналу на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків)) від виробника матеріалів або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора та інше) заводу – виробника, або дочірньої компанії заводу-виробника, або його офіційного представника в Україні котрий буде адресований замовнику з вказанням ідентифікатора закупівлі, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера static control або welldo підписаний уповноваженою посадовою особою Учасника з відбитком печатки (у разі наявності печатки). Виявлені невідповідності Не надано Копії сертифікатів міжнародного зразка про наявність у учасника процедури закупівлі системи контролю якості ISO 9001:2015, системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) дійсних на момент подання пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності Додаток 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». Перелік додаткових документів, що має надати учасник. п.16 Надати завірені учасником копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у учасника процедури закупівлі системи контролю якості ISO 9001:2015, системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) дійсних на момент подання пропозицій. Інформація та\або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати завірені учасником копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у учасника процедури закупівлі системи контролю якості ISO 9001:2015, системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) дійсних на момент подання пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.