Постачання товару за договором здійснюється відповідно до заявок Замовника. Заявка Замовника має містити інформацію щодо кількості та асортименту товару. Постачання товару, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язаний поставляти товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації. Розвантаження в приміщення лікарні (I- IIІ поверх) організовується силами Постачальника, а саме: представниками Постачальника, які супроводжують товар в дорозі, або представниками організації, яка доставляє вантаж. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник сплачує Постачальнику за товар протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати постачання товару на підставі видаткової накладної.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 482 563 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02002724 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://novavodolagacrl.com.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Коротецька |
| Телефон: | +380955200354 |
| E-mail: | vodolagacrltendert@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63202, Україна, Харківська область,Харківський район, селище Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16 |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.