Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ: Предмет закупівлі за ДК 021-2015: 34310000-3 Двигуни та їх частини (34312000-7 Частини двигунів). КІЛЬКІСТЬ, ОБСЯГ ЗАКУПІВЛІ: Обсяги, що надаються в межах предмету закупівлі, зазначено в Додатку №2 «Технічне завдання» до Тендерної документації. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: зазначено в Додатку №2 «Технічне завдання» до Тендерної документації. Одиниці виміру: штука (24 найменування) Місце доставки товару/надання послуг: склад Покупця - місто Вінниця, вул. Коновальця Євгена, буд.6, 21001. Всі витрати на повернення (заміну) неякісного Товару або Товару, що не відповідає замовленому, покладаються на Постачальника Строк поставки товару/надання послуг: впродовж дії договору до 31.12.2025 року. Поставка товару повинна здійснюватися дрібними партіями (від однієї одиниці) згідно письмової або усної заявки покупця, у строк, що не перевищує 2 робочих днів з моменту отримання такої заявки постачальником. Заявка подається Замовником одним із способів: по телефону або через електронну пошту. Прийом товару здійснюється за наявності видаткової накладної та інших товаросупровідних документів (за наявності). Доставка товару Замовнику здійснюється за рахунок Постачальника. Не врахована Постачальником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання Товару, не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання повинні враховуватися у загальній ціні Товару. Порядок здійснення оплати: Оплата здійснюється на підставі акту прийому-передачі наданих послуг за безготівковим розрахунком шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 30-ти днів від дати надання послуг. У разі затримки відповідного бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому разі не застосовуються. Обсяги закупівлі може бути зменшено залежно від реального фінансування видатків Замовника із внесенням відповідних змін до договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 994 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 604,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління" |
| ЄДРПОУ: | 03338981 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семенюк Наталія |
| Телефон: | 380674303874 |
| E-mail: | vindorupr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21001, Україна, Вінницька область,Вінниця, м. Вінниця, вул. Євгена Коновальця, 6 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.