Закупівлю оголошено - 12-11-2024, 15:05. Дата останніх змін - 12-11-2024, 15:05

Шпроти в олії

Шпроти в олії... Державна закупівля - UA-2024-11-12-011612-a Шпроти в олії від замовника Департамент соціальної політики Вінницької міської ради від 11/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-12-011612-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-12-001407-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-11-2024, 15:05
по 15-11-2024, 00:00

Шпротив олії в тарі: жестяна банка по 160 г - 20 000 од., без пошкодження. Місце поставки Товару за адресою: м.Вінниця, вул. Коцюбинського, 51. Завантаження, доставка, розвантаження та перенесення Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Поставка Товару здійснюється однією партією. Строк поставки Товару 4 робочі дні з дня підписання договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
980000
980 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
ЄДРПОУ:38782790 Досьє YouControl
Сайт:http://vmr.gov.ua
Контактна особа:Слободянюк Галина Анатоліївна
Телефон:380432508691
E-mail:sloboda@vmr.gov.ua
Місцезнаходження:
21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шпроти в олії, банка з ключем, 160-240г, ДСТУ

3200
кілограм
21050 , Україна , Вінницька область , Вінниця , м.Вінниця, вул.Коцюбинського, 51 ,
з 19-11-2024 по 22-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид сировинисалакаАктивна12-11-2024, 15:05
Типв оліїАктивна12-11-2024, 15:05
Маса неттовід 160 до 240грамАктивна12-11-2024, 15:05
Термін придатностівід 12 до 48місяцьАктивна12-11-2024, 15:05
Відповідність ДСТУТакАктивна12-11-2024, 15:05
СтерилізованоТакАктивна12-11-2024, 15:05
Наявність ключаТакАктивна12-11-2024, 15:05
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 15:05:50
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 15:05:40
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки здійснюються на протязі 10 робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються на протязі 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ