Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 10 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 102 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
| ЄДРПОУ: | 25509242 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Худенко Тетяна Дмитрівна |
| Телефон: | +380433250100 |
| E-mail: | zkg@zhmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: не враховані усі види послуг, а саме демонтаж бордюрного каменю. Крім того, технічне завдання було складено з порушенням вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та пункту 3 Порядку № 708. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 17-04-2025, 10:49 по 28-04-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.